Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Wereldwijd zichtbaar

Hallo, ik ben sinds 2004 Ebay lid, heb 100% positieve feedback en meer dan 300 aankopen, maar als ik iets wil verkopen worden mijn advertenties niet gezien of bekeken, ik verkoop in de populaire vintage kleding en motor onderdelen markt, gebruik alle...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 401 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Koper beweert een lege doos te hebben ontvangen

Koper beweert een lege doos te hebben ontvangen en wil die retourneren. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan, want wat moet ik met een lege doos? Hij heeft een geschil geopend en dit geschil gewonnen, terwijl ik het bewijs heb dat ik een doos verstuur...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 197 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Tax collected eBay?

Hello! It is my first time selling on eBay. I just sold my first listing, however, it says that eBay collected tax for around 79,- euro. My question is why is this? It is not a business for me, just private.I'm located in Amsterdam and the buyer in O...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 94 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Internationale verkoop usa...

Goedendag, ik ben "nieuw" op eBay. Ik heb hier nog nooit wat verkocht. Nu wil iemand uit de USA iets van mij kopen en het eerste wat ik denk OMG ik weet nauwelijks hoe eBay werkt laat staan dat ik iets moet gaan opsturen naar de USA. Kunnen jullie mi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 174 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

waarschuwing internationaal verkopen

Beste mede eBayers, ik zit al meer dan 20 jaar op eBay, zowel als koper en verkoper. Ik verzend altijd internationaal, veel naar USA, Canada, UK, Europa, Rusland, enzovoorts. Onlangs comics verkocht naar de USA. Ik geef kopers altijd de keuze qua ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 842 Weergaven
  • 5 replies
  • 3 kudos

problemen bij geschil na internationale verkoop

Hallo, Ik had van de week echt een top stukje Ebay support..... Daarom even een vraag aan andere verkopers. Ik biedt mijn artikelen aan op ebay.nl met optie internationale verzending. Nu kreeg ineens een bericht dat support een transactie had geannul...

Waar wijzig ik de standaardtarieven voor verzenden?

Spoiler (Markeren om te lezen) Goedendag! Ik peins hier al een tijdje over, en kom er maar niet uit. Op andere gelokaliseerde Ebay pagina's is er een zogenaamde shipping rate table; door de verkoper ingevoerde tarieven betreffende de verzendkosten na...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 132 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Zakelijk gaan verkopen op de Duitse Ebay?

Ik heb een vraag voor de personen die veel actief zijn op Ebay en eventueel ook zakelijke verkoper zijn op de Duitse Ebay.In het verleden was ik zakelijke verkopen en verkocht weleens wat op de duitse ebay.Echter kreeg ik vorig jaar dit bericht: 'Als...

Probleem met een buitenlandse koper

De koper heeft een geschil geopend zonder mij te vragen waar zijn pakket bleef terwijl de T&T gegevens bij de verzendgegevens staan.ik heb daarop verschillende keren hem de verzendgescheidenis toegestuurd zonder dat hij reageert.het pakket ligt al da...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 489 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Duits BTW nummer aanvragen

Hallo, Wij hebben zojuist een bericht gekregen van ebay met de melding dat we een Duits BTW nummer moeten aanvragen om te kunnen blijven verkopen in Duitsland. Als we dit niet voor 1 oktober 2019 hebben geregeld, wordt ons account geblokkeerd. Zijn e...

hoe handel ik mijn verkoop aan het buitenland af

Hallo Ik heb 2 concert tickets verkocht via ebay aan een koper in Amerika.het geld staat al op mijn paypal account maar is nog geblokkeerd door paypal.De koper vraagt om de digtale tickets per email.Maar wat gebeurd er als ik die stuur en de koper zi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Internationaal verkopen

Als ik vanuit Amsterdam iets te koop aanbied, de prijs plus shippingkosten laat zien, hoe wordt het dan opgehaald? Moet ik het ergens aanleveren en welke optie qua transportuer/pakketdienst moet ik kiezen. En welke site gebruik ik. .Com of .Nl? Jacqu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 241 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos