Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe krijg je je product wereldwijd op ebay te staan? (heb wereldwijd al aangevinkt incl verz.beleid)

Hallo, ik heb al aangevinkt dat ik wereldwijd wil verzenden en en hoeveel dit gaat kosten etc, maar toch staat hij niet op ebay.com en kunnen mensen in het buitenland mijn advertenties niet zien. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Verzenden naar EU.

Ik selecteer bij het plaatsen van mijn advertentie 'verzenden naar EU' . Toch staat in mijn advertentie 'wordt verzonden naar Nederland'. Ik kan mijn advertentie via buitenlandse ebay sites ook niet vinden. Wat doe ik fout?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 406 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Europa 1,2 en 3 verzendkosten

De prijzen voor het verzenden in Europa zijn nogal verschillend. Nu heb ik nog weleens dat er opeens items verkocht worden aan mensen in bijv. Finland, maar dan sta ik bij het postkantoor en blijkt het dus €6,- duurder te zijn omdat het EUROPA 2 is.....

Hoe kan ik na het verstrijken van de 45 dagen regel nog mijn geld terug krijgen?

Ik heb in augustus een fluoriet bol gekocht in China. Heb flink verzendkosten betaald en ging er vanuit zoals bij alle aankopen die ik via ebay heb gedaan dat ik binnen drie tot vier weken mijn object zou krijgen.Na een poosje kreeg ik er niet zo'n g...

Ik wil graag vrijstelling van betaling van de BTW in Luxemburg. Geldt deze nog voor mijn account?

Geachte mevrouw, mijnheer, Ik wil graag weten of de BTW-vrijstelling voor Luxemburg voor mijn account nog van kracht is. Ik heb mijn bedrijf in april 2013 opgeheven maar onlangs weer ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Moet ik Ebay gegevens stu...

eerst leveren, dan betalen?

Mag ik als beginnend verkoper aan kopers met een gevestigde reputatie (bijvoorbeeld meer dan 100 goede feedbacks) aanbieden eerst te verzenden en dan pas betaald te worden? Of verbieden de regels dat? Ik wil 17e eeuwse gravures verkopen en liever nie...

galerie plus

Ik krijg de volgende foutmelding ''De functie Afbeeldingenservice Plus is voor deze site niet beschikbaar''.Ik heb alleen maar een foto geupload omdat ik anders geen artikel kan plaatsen voor de verkoop. Na het kiezen van de afbeelding/foto komt er a...

Goedkoop verzenden buitenland

Hi,ik heb een vraagje.Met welk koerier maken jullie gebruik voor het versturen van pakketjes naar Amerika en EU en binnen nederland?Ik ben op zoek naar de goedkoopste verzendmethode maar tegelijk ook veilig zoals verzekerd opsturen.Wat heb ik nodig o...

Hoe kom ik aan 10 verkopen?????

Ik verkoop binnen NL veel via marktplaats en Speurders. Nu wil ik ook verkopen op de duiste markt. Ik moet daarvoor eerst 10 verkopen hebben gedaan maar ik heb gezien dat er nauwelijks aktiviteit is op de nederlandse Ebay site voor mijn produkten. Mi...

Auteurs met de meeste kudos