annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag over negatieve feedbacks

Hallo,


 


Ik keek vanavond weer op mijn Ebay bij mijn feedbacks.


Tot mijn grote verbazing kreeg ik van 1 iemand 4 negatieve feedbacks en 5 positieve van dezelfde persoon.


Hij vond de verzendtijd nogal lang voordat hij het binnen had.


Dit kan niet mijn probleem zijn neem ik aan want het is binnen 2 dagen verstuurd.


Ook vind ik het erg jammer dat door die 4 negatieve feedbacks gelijk mijn rating onderuit gaat.


Kan iemand mijn helpen of mag dit zomaar als diegene het 'wachten' op iets wat allang verstuurd was te lang vind duren?


 


Gr, Daniel

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Vraag over negatieve feedbacks

Iemand??

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

abeldoorn
Community-lid

stuur een vriendelijke mail waarin je je excuses aanbiedt voor de trage posterijen. Biedt hem aan zijn porto terug te betalen en zeg erbij dat je het jammer vindt dat je 4 negatieven hebt gekregen en of hij niet genegen is die in te trekken na het terugbetalen van die porto.Kost je dan wel wat, maar heb je -hopenlijk- geen negatieven meer.

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

Hier gaat hij niet op in.


Excusses hoef ik niet aan te bieden, dit omdat ik het pakje binnen 2 dagen heb verstuurd.


Ik wist niet dat dat zomaar mocht als je de verzendtijd te lang vind (door PostNL) je negatieve feedbacks mag geven.


Want dit is ten opzichte van mij natuurlijk niet eerlijk dat hij het te lang vind duren.


Als dit mag dan moet ik dat onthouden voor als ik wat koop 🙂

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

stephanthecollector
Community-lid

zo zie je maar eens te meer dat dat hele feedbacksysteem zo krom is als een hoepel en alleen geschikt als chantagemiddel en ebay? die vinden alles prima zolang zij hun centen maar krijgen!

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

abeldoorn
Community-lid

je moet je even afvragen wat je wilt.


Je gelijk halen/hebben, je kan er niks aan doen dat de post zo traag is etc. Of wil je die feedbacks kwijt.


Als je dat laatste wilt, zul je misschien wat meer door het stof moeten dan dat je eigenlijk zou willen (dus wat ik zei, biedt excuses aan... niet dat jij het slecht deed, maar dat de nederlandse post het slecht deed).Maar dat is dus aan jou, wil je je feedbacks kwijt, of wil je je eigen 'eer'.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

Precies!

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

Die feedbacks natuurlijk, alleen op excusses heeft hij niets gezegd.


Denk dat ik maar mijn verlies moet nemen en onthouden voor de volgende keer als ik zelf iets lang vind duren.

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

stephanthecollector
Community-lid

Ik snap je wel hoor! maar om nu te zeggen dat je het onthoudt voor als je zlef een keer ergens lang op moet wachten is een beetje flauw dan verlaag je je tot het niveau van diegene die het nu bij jou flikt!



In mijn ogen neigt dit geval naar oplichting en chantage en dat is precies waar dit systeem goed voor is, heeft u al contact gehad met ebay en het uitgelegd?(niet dat je een antwoordt krijgt) maar ja beter proberen dan helemaal niets.





Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Vraag over negatieve feedbacks

abeldoorn
Community-lid

ik heb zelf met de meest vreselijke kopers naar de meest vreselijke mailen toch bijv. de porto kosten terug gepay-palled en een excuus mailtje gestuurd (mailde er wel niks van maar wilde die negatieven kwijt). Een paarv dagen na de terug betaling heb ik toen zo'n  ebay negatoeve feedback intrekke formulier gestuurd  en verdomd, zonder enig mailcontact is die toen weer ingetrokken (en dat dus bij verschillende kopers). Misschien werkt het niet, ok, ben je wat geld kwijt, maar misschien werkt het wel en ben je die negatieven kwijt... En misschien reageert ie niet omdat het nu vakantie is? je weet het nooit...

Bericht 10 van 10
laatste antwoord