annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationale verkoop usa...

Goedendag, ik ben "nieuw" op eBay. Ik heb hier nog nooit wat verkocht. Nu wil iemand uit de USA iets van mij kopen en het eerste wat ik denk OMG ik weet nauwelijks hoe eBay werkt laat staan dat ik iets moet gaan opsturen naar de USA. Kunnen jullie mij helpen? Waar moet ik op letten waar zitten de adders onder het gras. Hoe weet ik welke vervoerder het voordeligste is maar vooral betrouwbaars ik denk wel met verzekering. Er is zooooooveel ups fed ex tnt ik zie door de bomen het bos niet. En what about invoertoetsen etc.

 

hoe zit het met de betaling van de koper lijkt me toch dat ik eerst geld moet krijgen.

 

verder heb ik nog een andere vraag moet ik commissie aan eBay betalen als ik verkoop via eBay?

ik hoop dat ik alle instellingen op eBay goed heb staan dit is heel wat anders dan marktplaats 🙈😂

 

Alvast bedankt ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Internationale verkoop usa...

Als u nieuw bent op eBay begin dan eerst (zie onderaan deze pagina) de basistips voor verkopers door te nemen.

Voor alle andere vragen zijn er de hulppaginas, tientallen en een zoekfunctie

Ook zou ik niet direct Naar USA verzenden, ligt eraan wat u verkoopt. Ik zie bij u geen aanbiedingen staan.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord