annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe schakel ik de paypal optie voor betalen uit?

ik wil graag paypal uitschakelen, zodat het in mijn verkoopinformatie niet zichbaar meer is. Hoe doe ik dit?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Hoe schakel ik de paypal optie voor betalen uit?

Bij het maken van de Aanbieding onder Bepaal hoe je betaald wilt worden het Geselecteerd beleid bewerken en daar PayPal uitzetten. Dit is overigens niet altijd mogelijk, u kunt dan bijvoorbeeld niet meer wereldwijd of op eBay.com verkopen enz.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Hoe schakel ik de paypal optie voor betalen uit?

Begrijp ik het goed, je kan dus op ebay.com NIET zonder Paypal verkopen?  We hebben toch internationale rekeningnummers nu, is dat nog steeds een probleem voor de Amerikanen?

 

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Hoe schakel ik de paypal optie voor betalen uit?

Amerika is geen Europa. Bankoverschrijven, zeker internationaal kennen ze nauwelijks. Kost ze ook nog eens geld  (van NL naar US geld overmaken kost ook minimaal €5 - €10) terwijl PayPal gratis voor de koper is. Compleet niet interessant voor die Amerikanen.

 

PayPal is van eBay waarom zouden ze de optie geven dit uit te schakelen? Ze maken alleen maar extra winst zo...10% verkoopkosten , 3.5% PayPal kosten. Ook allemaal over je verzendkosten...dik cashen voor de eBay company.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord