annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik na het verstrijken van de 45 dagen regel nog mijn geld terug krijgen?

Ik heb in augustus een fluoriet bol gekocht in China. Heb flink verzendkosten betaald en ging er vanuit zoals bij alle aankopen die ik via ebay heb gedaan dat ik binnen drie tot vier weken mijn object zou krijgen.
Na een poosje kreeg ik er niet zo'n goed gevoel over. Het duurde ook wel lang. Ik deed een bericht naar de verkoper en vroeg waar mijn object bleef. Kreeg een mail met dat ik het wel zou ontvangen en een link waar ik op zou zien waar mijn pakje was. Die link deed het niet wat ik ook probeerde. Na nog een aantal weken begon ik ongeduldig te worden en schreef weer naar de verkoper. Weer een antwoord met you Will receive THE sphere. ...

In die mail vroeg ik naar de mogelijkheid om geld terug te krijgen tot ik de bol zou ontvangen maar daar geen antwoord op. Nu na ondertussen meer dan 60 dagen. Heb ik de bol nog niet en is de advertentie uit mijn lijst verdwenen. Wel staat er weer een bol op de site van de verkoper die verdacht veel op die van mij lijkt. Ik stuur een bericht naar Paypal en naar ebay maar omdat het langer is geleden dan 45 dagen kan ik geen geschil meer openen...

Wie o wie kan me helpen? De bol heeft me $93,77 gekost en is voor mij best veel geld. Ik wil het geld graag terug. De bol hoeft niet meer, ik vind wel wat anders maar ik voel me belazerd en ik zoek manieren om de verkoper duidelijk te maken dat ik niet van dit soort zaken gediend ben en ik mijn geld terug wil.

Wie o wie?
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Hoe kan ik na het verstrijken van de 45 dagen regel nog mijn geld terug krijgen?

Hebt u PayPal via een creditcard gevoed, dan kunt u tot een half of zelfs heel jaar na betaling nog een beroep doen op de aankoopverzekering en uw geld terugkrijgen.

Hebt u PayPal via een bankoverschrijving betaald, dan kunt u tot 56 dagen na betaling de bankincasso via uw bank nog laten terugboeken.

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord