annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay wint altijd ! Hoezo verkopersbescherming ?

Op 3 december 2014 een artikel van USD 1600,- verkocht naar USA

Op 5 december 2014 artikel met Post.nl verzekerd verzonden naar USA

Op  25 december 2014 opent klant een claim bij Paypal wegens niet ontvangen artikel.

Op 25 december 2014 ( diezelfde dag dus) wordt clain toegekend en wordt USD 1600,- teruggegeven.

Op 27 december 2014  teken ik bezwaar aan omdat de goederen bij de douane liggen.

Ebay eist een bewijs daarvoor.

Ik stuur een print van de USPS website waarop staat dat de goederen " in custum" zijn.

Pech Ebay doet niets.

Mijn Comissie van 10% = USD 160,- krijg ik niet terug omdat de case in mijn nadeel gesloten is.

12 januari 2015 De goederen worden bij de klant afgegeven en hij tekend voor ontvangst.

Ebay doet niets.

De zaak is gesloten.

Kijk maar hoe je het oplost.

Conclusie :

 

1 Portokosten Euro 106,- weg

2-Comissie Ebay $ 60,- weg

3-Goederen vooralsnog weg

 

Hoezo Verkopersbescherming ?

 

 

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Ebay wint altijd ! Hoezo verkopersbescherming ?

ik lees dit met verbazing is toch van het zotte waar dit naar toe gaat.... we hebben echt niks om te zeggen. diep triest. je durft gewoon bijna niks meer te verkopen...

 

en ebay die steekt het geld in hun zak en doen er niks meer aan.. ik heb wel eens van iemand gehoord die ook echt een advocaat erop gezet heeft en toen kwam ebay wel over de brug maar dit is van het zotte...

 

en wat nu? zijn ze alsnog over de brug gekomen of wat ga je nu doen?

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Ebay wint altijd ! Hoezo verkopersbescherming ?

Lees helaas heel veel van dit soort verhalen. Ik heb nu hetzelfde meegemaakt. Ondanks bewijs van verzending en een begripvolle koper (die wil wachten) wordt er toch in mijn nadeel beslist...
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Ebay wint altijd ! Hoezo verkopersbescherming ?

Typisch Ebay. Er is totaal geen bescherming voor de verkopende partij. Ook al heb je 100% gelijk.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord