annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hier in twee maanden tijd 5 pakketjes niet aangekomen. Vreemd, want de vorige 15 jaar geen enkel probleem gehad?! Dit is geen incident meer te noemen?!?

Bericht 81 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

De lange duur 2 tot 5 weken heeft voornamelijk te maken met de partner van Royalmail die in Nederland volgens mij maar 1 keer per week de pakketten zonder track en trace afhandeld! kan verschillen of je in een druk gebied woont (centrum) of buitenwiijk. Aan de reactie klanten UK binnenland zie je dat het binnen 1werkdag wordt bezorgd. DE is al iets slechter maar dan zie je reacties van NL en die zijn niet best. Ervaring is dat als er een luchtpostzegel op wordt gedaan het sneller gaat maar daar heb je als klant weinig invloed op. De eerste keer had ik ook gereclammeerd. Resultaat 2 dezelfde reisgidsen op dezelde dag ontvangen. 1 van 6 weken en 1 van een week geleden.
Bericht 82 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Nee.

 

Wel het bedrag terug gekregen

 

mvg jan pieter

Bericht 83 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

hallo,

is het pakket nog ooit aangekomen ?

Bericht 84 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Sinds 4 weken ook al te wachten uit Engeand verzonden met Royal Mail.

Ben bang dat ik het nooit meer krijg. We hebben dus niet alleen een plastic berg maar

ook een pakjes berg.

jan pieter

Bericht 85 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Normaal nooit problemen met internet aankopen, ook niet uit Engeland. Maar zit nu al op 2 pakketjes te wachten die geen statusupdates hebben. Of gewoon erg laat zijn.

 

Raar verhaal. Ik ben niet bang dat ik mijn geld niet terug krijg, maar ik wil gewoon liever de betaalde spullen ontvangen.

 

Vakantiewerkers misschien? 

Bericht 86 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hier ook! Echt ongelofelijk, niets komt aan!!!!

Dit kan toch niet?? Ligt er in Rotterdam ergens een loods waar al die pakketjes liggen?

Ik koop niets meer in de UK, gewoon omdat ik het nooit ontvang. En je kunt nergens terecht ...

Bericht 87 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Zelfde probleem hier.

Kleine, onaangetekende brievenbuspakketjes lijken helemaal niet meer aan te komen.

Bericht 88 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ik heb erook  last  van zit al van november 2016 tot nu 1 feb 2017 al te wachten op 2 poststukken   

een verkoper heeft ook klacht ingdiend  bij de engelse vervoerder maar die geeft niet thuis

waar blijft het toch liggen  die poststukken (afdeling gevonden voorwerpen)???

Bericht 89 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Zelf begint het mij ook mijn strot uit te komen post en pakketten uit het vk komen meestal niet aan, en het is heel dicht bij, als het nou ergens tussen Nederland en China zou verdwijnen zou logischer zijn, pakkette doen er als ze aankomen minstens een maand erover om hier aan te komen meestal een jaar. Vaker komen ze niet aan zelfs niet als ze zijn voorzien van een track en trace code. Ze gaan altijd verloren op het stuk onderweg naar Rotterdam. Dus het ligt hier aan Nederland, ergens moet een depot zijn hier met post dat niet is aangekomen, wat tot de nok gevult moet zijn. Echt dat dat nu nog kan gebeuren, aankomst kans van 10% of leveringsduur van eenjaar uit een land dat praktisch naast ons ligt

Bericht 90 van 1.373
laatste antwoord