annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

boekweg6q1x
Community-lid
Klacht gestuurd voor drie niet verschenen pakketten uit de UK bij Royal Mail Netherlands. Eigenlijk toch te gek wat je je allemaal laat overkomen.
Antwoord:

Beste heer Boekweg,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.

Aan de hand van het door u opgegeven adres hebben wij in de database gezocht naar buspakjes en pakketten. Aan de hand hiervan kunnen wij u vast melden dat RM Netherlands BV in geheel 2008 geen pakket, bestemd voor uw adres, in ontvangst genomen heeft. Wellicht is het betreffende pakket met Track & Trace verzonden vanuit UK. Hiervoor zou u contact op kunnen nemen met TNT Post, daar zij verantwoordelijk zijn voor alle aangetekende en verzekerde pakketten.
Zou u aan kunnen geven of de DVD, welke uw zegge 2 maal verzonden is naar uw adres medio oktober en november, aangetekend of verzekerd verzonden is? Dit is te herkennen aan de UK barcode behorende bij de betreffende zending welke eindigt op GB.

Graag ontvangen wij ook nog van u de exacte verzenddata van de door u als vermist opgegeven DVD’s.
Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

After-Sales
RM Netherlands BV
Laan van Ypenburg 130
2497 GC Den Haag
Telefoon: +31 (0)70 3075 673
Fax: +31 (0)70 3075 630
Website: www.rm-nl.nl
Bericht 671 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

henri1982
Community-lid
ja,. alles met airmail...
zijn kleine pakketjes in bubbel envelop met 1 cd per pakketje. zat een elastiekje omheen dus duidelijk opgespaard bij bezorging
Bericht 672 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Waren dit Airmail pakjes of "gewoon" (surface mail)? Al mijn Airmail Small Packets zendingen krijg ik uit Engeland binnen 1 week.

Airmail is maar een paar duppies duurder dan Surface Mail:

AIR
http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?mediaId=53800712&catId=400036

SURFACE
http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?catId=400037&mediaId=400393

Het zou me niet verbazen als dit een deel van het verhaal is. Airmail staat als het goed is geprint op de Royal Mail sticker.
Bericht 673 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

henri1982
Community-lid
Gisteren... kwam ik thuis en waren de 4 ontbrekende pakketjes aangekomen.
Ik heb half oktober het een en ander in engeland gekocht.
totaal 7 pakketjes verstuurd tussen 20 - 27 oktober.
De 3 pakketjes van 20 oktober kreeg ik op woensdag 13 november.
De 4 pakketjes van tussen 21 - 27 oktober gisteren op 18 december. Dat is bijna 2 maanden! voor iets wat 5 dagen zou moeten duren.

Het is niet door tnt bezorgd. Wel zitten er stickertjes op met volgens mij tracking nummer. Ik wil graag gaan klagen want dit is echt absurd... hoe kom ik er achter bij wie ik moet klagen? Royal mail engeland? of welke partij in Nederland?
Bericht 674 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

moremusicneeded
Community-lid
aan betterman:
Dat is herkenbaar, brievenbuspost wordt door particulieren bezorgd en wordt waarschijnlijk 2 weken of zo opgespaard.
Grotere stukken worden door grotere bedrijven bezorgd, en zijn er daardoor sneller.
Bericht 675 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ladydi0_5
Community-lid
Vrijdag 5 december kwam dan eindelijk mijn lang verwachtte pakketje binnen.
Wat schetst mijn verbazing, de bijgevoegde afleveringsbon ( zat in het pakket) is op 30 november aangemaakt.
Dus de verkoper had het niet eens verstuurd.
Gelukkig was het pakketje dus net op tijd binnen
Bericht 676 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

betterman_85
Community-lid
De laatste tijd heb ik ook een aantal dingen besteld in de UK, maar tot nu toe is gelukkig nog alles aangekomen. Het is wel opvallend dat pakketjes die niet door de brievenbus kunnen er binnen 3-4 dagen zijn, terwijl cd's (dus brievenbuspost) er 1-3 weken over doen.
Bericht 677 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

tattoobobo
Community-lid
Nou ik heb dus voor het eerst iets besteld in de uk op e-bay,En de verkoper heeft mij een mail gestuurd dat hij het 2 december verstuurd heeft en het is nu 11 december en ik heb het nog niet. kijk als het nu uit afrika moet komen per ezel dan snap ik het nog wel,maar dit had toch allang binnen kunnen zijn. Tenminste dat dacht ik. En toen ging ik googlen en vond ik dus deze horror verhalen. Als ik dit geweten had had ik nooit iets besteld uit de uk. Ik weet niet eens hoe ik een claim in moet dienen en heb daar ano 2008 ook geen zin in. Ik dacht dat je tegenwoordig gewoon over veilig en wel kon bestellen. ik bestel zelfs uit hongkong. Dat is er binnen een week!! Balen hoor
Bericht 678 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ladydi0_5
Community-lid
Ik heb via PayPal betaald, en weet dat je binnen 60 dagen kan claimen.
Ben erg goed van vertrouwen, en verwacht toch elke dag weer het pakketje, briefjes aan de deur. pakketje afgeven bij buren op nummer... etc.
Het advies claimen...neem aan dat je dan ook de verkoper inseint, dat je terug gaat claimen, maar mocht het pakketje onverhoopt wel komen, dat je alsnog betaald???
Ik mag aannemen dat de verkoper wel verwacht dat ik alsnog zal betalen, omdat ik zeer snel via PayPal heb betaald.
Bericht 679 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kopersbescherming
Community-lid
Het is alleen slim om een PayPal claim te starten en een alternatief achter de hand te houden als er niets komt.
Bericht 680 van 1.373
laatste antwoord