Klacht gestuurd voor drie niet verschenen pakketten uit de UK bij Royal Mail Netherlands. Eigenlijk toch te gek wat je je allemaal laat overkomen.
Antwoord:
Beste heer Boekweg,
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
Aan de hand van het door u opgegeven adres hebben wij in de database gezocht naar buspakjes en pakketten. Aan de hand hiervan kunnen wij u vast melden dat RM Netherlands BV in geheel 2008 geen pakket, bestemd voor uw adres, in ontvangst genomen heeft. Wellicht is het betreffende pakket met Track & Trace verzonden vanuit UK. Hiervoor zou u contact op kunnen nemen met TNT Post, daar zij verantwoordelijk zijn voor alle aangetekende en verzekerde pakketten.
Zou u aan kunnen geven of de DVD, welke uw zegge 2 maal verzonden is naar uw adres medio oktober en november, aangetekend of verzekerd verzonden is? Dit is te herkennen aan de UK barcode behorende bij de betreffende zending welke eindigt op GB.
Graag ontvangen wij ook nog van u de exacte verzenddata van de door u als vermist opgegeven DVD’s.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
After-Sales
RM Netherlands BV
Laan van Ypenburg 130
2497 GC Den Haag
Telefoon: +31 (0)70 3075 673
Fax: +31 (0)70 3075 630
Website: www.rm-nl.nl