Aan 1e poster. check de datum van verzending zo mogelijk via tracktrace van Royal mail, een de andere oorzaak is de vendeta tussen TNT post en Royal mail.
RM wil de markt in de UK niet vrijgeven voor buitenlandse aanbieders waar TNT zo boos over is dat zij hier zendingen vanuit Engeland zoveel mogelijk vertragen en RM het leven zuur maken, lees hun pogingen om hier wat op te zetten zoveel mogelijk hinderen, gebeurt trouwens over en weer en ten koste van alle verzenders.
Een pakje van mij naar Ireland deed er 4 weken over en er was na London niets meer zichtbaar op Track trace, pas nadat ik koper gerefund had kwam het pakje aan.
2e pakket ging goed, ook met TT, hoewel geadresseerde niet het fatsoen had mij de goede aankomst te melden. 3e pakket is goed gegaan maar TNT Delft was te beroerd om het pakket tijdig te scannen zodat het via TT te volgen was, pas op de dag van aankomst en na 4x telefonisch klagen werd de zending zichtbaar op TT, gelukkig dat de geadresseerde zo net was om mij de goede aankomst te mailen.
Dus het gaat niet alleen fout van the UK naar NL maar ook andersom.