annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

adriana48
Community-lid
Ja ik herken het ook ik 5 pakjes uit de UK sinds eind July en ook nog niks ontvangen ik denk dat ik zo ongeveer
100euro kwijt ben!! en ik heb al overal een mailtje naar toe gestuurd je wordt van het kastje naar de muur gestuurd niemand is verantwoordelijk lijkt wel.
Bericht 1301 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

misspurplebooks
Community-lid
Ik ben één van de gelukkigen!
M'n cd is vandaag gekomen de veiling was 2 sep. afgelopen.


Iemand vroeg waarom in Engeland kopen wel deze cd kan je alleen krijgen voor heel wat geld en nu heb ik hem voor €4,59! Dat is nog minder dan de kwart van de prijs.

Ik hoop dat dit alles toch nog goed komt want voor degene die spullen "kwijt" zijn is dat natuurlijk super balen.

Groetjes!!
Bericht 1302 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Gewoon een vette klacht sturen naar allan.leighton@royalmail.com

Zie de eerste bladzij van dit draadje.

Hoe meer klachten hoe beter. Zendingen uit de UK verdwijnen nog steeds in een groot zwart gat!
Bericht 1303 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

autojoppie0001
Community-lid
ik wacht v.a. 12 augustus op een pakket
schiet niet op zo

heb al een geschil via paypal geopend
pakje of poen terug potverdepotver
Bericht 1304 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

blue-eyes1955
Community-lid
ook hier een pakje al 14 dagen onderweg vanaf engeland

Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket
Bericht 1305 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

adriana48
Community-lid
ik heb ook als drie pakje niet ontvangen uit engeland,
volgens mij loop daar iemand te dieven bij de post,en als de verkoper niks ondernemt BV naar het postkantoor gaan daar met klachten komt er geen onderzoek en vinden ze nooit het probleem,ik heb de TPG post hierover gemaild,en die zei dat diegene die verstuurd in welk land ook een onderzoek moet laten starten van dat land naar Nederland wordt de gangen na gegaan van het pakje doen ze dat niet kom je er ook niet achter,en als er een dief rond wandeld kan die mooi zijn gang blijven gaanen bij een onderzoek loopt die tegen de lamp.
Bericht 1306 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

misspurplebooks
Community-lid
😞

Leuk is anders en nu maar wachten of mijn tweede object wel aan komt!

Enige idee of deze problemen ook bekend is bij de verkopers in Engeland?! Want als dat wel zo is kan een verkoper het gebruiken voor fraude. ?:|


Hmm ik blijf maar nog even duimen aan gezien het nog maar 15 dagen is! En als ik het goed begrijp dan is er nog een heel klein beetje hoop.
Bericht 1307 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

corifort
Community-lid
moest dus #62 en #63 zijn uiteraard ;-)

Cor


Cor

Bericht 1308 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

corifort
Community-lid
#62 en #62
Ok, het zal ongetwijfeld ook afhangen van WAT je zoekt.

Cor


Cor

Bericht 1309 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

#61
Ebay UK is vele malen groter dan Ebay NL. Dus veel meer aanbod. (En daarbij is het ook nog goedkoper.)Ebay Nederland is momenteel niet aantrekkelijk genoeg: OA: zoekfuncties doen het slecht, winkelobjecten zijn haast onzichtbaar, veel chinezen en veel verkopers die hun in Turkije gekochte 'merk' kleding tegen belachelijke prijzen aanbieden. Wat mij zeer irriteert, dus zoek ik elders.

Bezorging gaat in 80% van de gevallen goed en zonder problemen.
Desondanks blijft het een uiterst vervelende zaak dat 20% pas geleverd wordt na 5 maanden, althans bij mij was dit het geval. Selektvracht is hierin de boosdoener, niet de verkopers vanuit de UK.
......
koevje
Photobucket
Bericht 1310 van 1.373
laatste antwoord