annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoopster kan geen verzendkosten invoeren en deze rekneing naar mij sturen, help?

Een verkoopster in Engeland beweert dat zij, nu ik de veiling gewonnen heb, geen verzendkosten kan invoeren om mij de rekening te presenteren. Zodat ik voor het object kan betalen. Waar zou zij evt kunnen kijken of wat doet zij (of ebay) eventueel fout?

 

Ik kon dus wel bieden en de veiling winnen. maar blijkbaar kan zij de verzendkosten achteraf niet wijzigen/meegeven via ebay.

 

Dank jullie wel voor de hulp!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

verkoopster kan geen verzendkosten invoeren en deze rekneing naar mij sturen, help?

Ik wou dat ik dit ook wist, ik heb voor 2 aankopen twee keer apart verzendkosten moeten betalen terwijl het in 1 pakketje verstuur kon worden waardoor het een aanzienlijk hoog bedrag werd.Ik vraag mij af waarom dit is.,ook de verkoopster heeft het  geprobeert te veranderen maar dit kon volgens haar  niet omdat Ebay dit zei.Dus zou ik het moeten annuleren en dan weer opnieuw bieden met NU KOOP, dit heb ik niet gedaan want werd  gek  van het heen en weer gemail waarvan ik het meeste  niet goed kon lezen.

 

 

Dus veelte veel betaald.

Zo is Ebay niet leuk meer !

Ook vraag ik mij af waarom het vanuit het aangeboden land ( europa)  eerst naar Zwolle moet en dan pas naar  de koper met een dikke sticker van Ebay erop. Ik denk dat de pakjes gewoon open gemaakt wordt voor controle , nou das leuk maar niet heus.

Ik had juist een tweede aankoop gedaan om verzendkosten te besparen als ik dit geweten had was dit bij één gebleven!!

zo voel ik mij van allekanten gepakt.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord