Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Jurkje bevalt niet, verkoper doet moeilijk.

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb op ebay een jurkje gekocht, maar het is echt een miskoop.het wijkt helemaal af van de beschrijving. Ik heb het retouradres gevraagd en terugbetaling van mijn geld. Verkoper negeert deze vragen, zegt dat het hem spijt e...

Verschillende Ebay/Paypal regels per land?

Hallo. Vandaag las ik een klacht op de Kassa-Vara site van iemand die had iets gekocht, en het item was niet zoals er beschreven stond op eBay.Dan gelden er bepaalde regels met name: ‘’When an item doesn't match the listing descriptionThe cost of ret...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 399 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

onderdeel kopen in Amerika

ik wil een onderdeel op ebay kopen en wanner ik " commit to buy" aanklik krijg ik deze melding te zien. We are sorry but the item you selected may not be purchased due to Seller shipping restrictions, country specific import/export or other relevant ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 215 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Horloge

Hallo allemaal. Graag vraag ik om jullie mening. Ik wil graag een horloge kopen en normaliter zou ik dit nooit via E-bay doen, maar dit ziet er betrouwbaar uit: http://www.ebay.nl/itm/NEW-EMPORIO-ARMANI-AR2448-MENS-STEEL-CHRONOGRAPH-WATCH-2-YEAR-WARR...

Auteurs met de meeste kudos