annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vanwege "shipping restrictions", na de "buy it now "button, het artikel niet kunnen kopen

Vandaag voor de tweede keer meegemaakt dat ik een artikel wil kopen (verzamel-mes uit 1993) en dat na het drukken op de "buy it now" button en een message verschijnt dat ik het item niet mag kopen vanwege shipping restrictions.

Dat betekende dus dat ik dit voor mij voordelige artikel helaas niet kon kopen, en daar baal ik stevig van.

Vorig week heb ik ook al een deal door mijn neus moeten laten boren.

Dit was notabene een soortgelijk artikel als dat ik enkele weken eerder ook via ebay in de USA had gekocht en zonder problemen met Paypal kon betalen, dus geen mededelingen over "shipping restrictions". 

In de loop van de jaren heb ik diverse messen en bajonetten middels ebay vanuit de USA aangeschaft, en steeds zonder enige problemen.

Ik hoop dat u een oplossing voor dit probleem kunt vinden.

Met vriendelijke groet, Berry 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Vanwege "shipping restrictions", na de "buy it now "button, het artikel niet kunnen kopen

Ik heb hetzelfde euvel. Kan niet kopen omdat ik de restrictie boodschap krijg.

Item betreft een zakmes uit de VS, gewoon helemaal legaal in Nederland.

 

EBAY LOS HET EENS OP!

 

 

- Als ik het item in de cart gooi en van daaruit wil betalen krijg ik de melding:

WE WERE UNABLE TO LOAD YOUR CART

 

- Als ik de Buybutton gebruik krijg ik de melding:

WE ARE SORRY BUT THE ITEM YOU SELECTED MAY NOT BE PURCHASED DUE TO SELLER RESTRICTIONS, COUNTRY SPECIFIC IMPORT/EXPORTOR OTHER RELEVANT RESTRICTIONS

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Vanwege "shipping restrictions", na de "buy it now "button, het artikel niet kunnen kopen

Dat heb ik ook steeds. Ik heb het ook iedere keer gecheckt bij de verkoper en die weten nergens van en hebben niks geblokkeerd. Het probleem zit bij eBay en die doet er geen ruk aan. Ik heb het al zo vaak gevraagd. Het zijn gewoon waardeloze incompetente hufters. Ik mis echt veel koopjes door die **bleep**s. Ben het zo spuug zat.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Vanwege "shipping restrictions", na de "buy it now "button, het artikel niet kunnen kopen

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met horloges. Iemand enig idee hoe dit te omzeilen is?
Bericht 3 van 4
laatste antwoord