annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mag geen bod uitbrengen

Ik doe op een bod op de advertentie v/e mes v/e Amerikaanse aanbieder. Dit mes is ook gewoon via Nederlandse Webwinkels verkrijgbaar, wordt verhandeld via Marktplaats etc. Een volstrekt legaal item dus. Desondanks krijg ik de melding: 'We are sorry but the item you selected may not be purchased due to Seller shipping restrictions, country specific import/export or other relevant restrictions'. De verkoper doet gewoon zaken met mensen uit Nederland, dus die restricties zijn niet van toepassing. Krijg ik dus het idee dat het aan het product moet liggen. Iemand hier een verklaring voor? Oplossing ook?

 

Oh ..., voordat iemand zich afvraagt waarom ik dit product dan niet bij een Ned. webwinkel koop: heb ik al gedaan. Het aangeboden item is alleen ouder, verder volledig identiek aan de in Ned. verkrijgbare versie, alleen niet 'made in China'. Hierdoor wat zeldzamer.

 

Benieuwd naar de reacties. Waarvoor alvast mijn dank.

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Mag geen bod uitbrengen

heb gisteren gelezen dat er binnen gsp geen (zak)messen ingevoerd mogen worden,ik heb geen idee wie deze regeleling ingevoerd heeft want op dezelfde ebaysit zonder gsp mag dit wel.

er worden nog veel meer dingen uitgesloten in het verhaal van gsp

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Mag geen bod uitbrengen

ik heb dit ook,het gaat bij mij om buckmessen,en wordt alleen geweigert bij gsp global shipping priority,dit is ervoor bedoeld om gelijk de oinvoerrechten te betalen en zodoende de douanne te omzeilen waardooor het minder druk is bij de douane en er meer verkocht zou worden,helaas kun je dan niet meer kopenals verzamelaar omdat ebay de regels niet goed invoert ofzo want ik kan geen contact krijgen met ebay lukt gewoonwegniet omdat ik geen telefoonnr of emailadres kan vinden.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Mag geen bod uitbrengen

Het is beperkt door ebay!

Verboden en beperkte objecten (beleid)

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord