annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik las net dat je eerst 10 items hier moet verkopen , voordat je internationaal kan , mag verkopen

klopt  dit?? 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Ik las net dat je eerst 10 items hier moet verkopen , voordat je internationaal kan , mag verko

Geen idee of het klopt en hoe ik het te weten kom. Dat word er niet bij verteld.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Re: Ik las net dat je eerst 10 items hier moet verkopen , voordat je internationaal kan , mag verko

Ik kreeg die melding dus ook al. Mega irritant. En ja het klopt. Ik wilde internationaal verkopen en het mocht niet Robot Tong

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Ik las net dat je eerst 10 items hier moet verkopen , voordat je internationaal kan , mag verko

De voorwaarde van 10 items is niet te vinden in de Hulp, er is ook wel eens sprake van minimaal 50 of 100 postitieve unieke feedbacks. Wel te vinden is dit: http://pages.ebay.nl/help/sell/intl-ov.html#requirements 

Maar dat is dus niet alles, zo zijn er ook PayPal voorwaarden.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Ik las net dat je eerst 10 items hier moet verkopen , voordat je internationaal kan , mag verko

Ja en nee. Er is meer.

Maar vraagt u het eens aan eBay, alleen die weet misschien het antwoord op deze vaak gestelde vraag.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord