annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gekocht item uit Hongkong is niet aangekomen

Goedemorgen,

 

Ik heb 28-7-2014 een item gekocht uit de shop van Samlii2010, echter na 6 weken was er nog steeds geen product geleverd. Ik heb hem daarom gecontacteerd via Ebay en hij gaf mij aan dat dit wel erg lang duurde. Hij zou daarom een nieuw item opsturen. Tot op heden heb ik dit item ook niet ontvangen! Inmiddels heb ik hem meerdere malen proberen te bereiken met berichten, echter reageren doet hij niet meer. 

 

Ik heb tevens geprobeerd een geschil te openen via de paypal website, dit was alleen niet meer mogelijk omdat de transactie ouder was dan 45 dagen. Het item is betaald met een paypal account gekoppeld aan een bankrekening (niet aan een creditcard omdat ik deze niet in mijn bezit heb).

Daarnaast ging ik er vanuit dat Samlii2010 daadwerkelijk een nieuw product zou toesturen en dat ik dus geen geschil hoefde te openen op dat moment. Echter had ik dit achteraf gezien beter wel kunnen doen.

 

Kan ik nog iets doen om mijn geld terug te krijgen? Zo ja dan hoor ik graag hoe.

 

Groeten

Matthijspower

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Gekocht item uit Hongkong is niet aangekomen

 van horen zeggen:

 

 binnen 5 maanden kan de bank het geld terugvorderen van paypal.

maar......daarna kunt u paypal niet meer gebruiken.

 

bij mij ging het om een luttel bedrag,dus ik kreeg ook een keuze van de verkoper,geld terug of opnieuw sturen

ik laat het opnieuw sturen en wacht maar af.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord