Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

interresse in auto vanuit finland

hallo er is mijn een vw eos aangeboden vanuit Finland, dit is wat ik krijg toe gestuurdis dit oplichterij, of hoe moet ik het zienheb er nl nog nooit van gehoordhoor graag van jullie I've attached you the pictures. The car is already in a shipping co...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 523 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoper stuurt maar geen bank/paypalgegevens

Heb een veiling gewonnen uit Duitsland.Voor ik ging bieden heb ik de verkoper gevraagd of hij/zij ook naar Nederland verstuurd en zo ja, hoeveel dat ging kosten.Dit was geen probleem en verzenden kost €14.Ik heb de veiling gewonnen, wilde betalen maa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 102 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verkopers uit China vragen vaak,wacht nog 10 dagen.

Chinese verkopers houden je vaak aan het lijntje,zodat men niet meer kan claimen bij Paypal. Als ze aanbieden om het item opnieuw te sturen,vraag dan geld terug of start een claim bij PP Doe dat niet bij kleine bedragen ,want dan vertrouwt Paypal het...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 147 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Geen zoekresultaten uit Duitsland?

Hallo, Ik zit al tijden met een vraagNamelijk als ik iets zoek en ik vink Europese unie aan, dan krijg nog steeds geen tot heel weinig resultaten uit Duitsland, terwijl als ik naar Ebay.de ga, ik wel degelijk kan vinden wat ik zoek en meer dan op Eba...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 277 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

zoekfunctie veranderd?

Ik koop meestal spulletjes uit china/hongkong. Sinds 1 week krijg ik geen listings meer te zien. Verkoper zou niets veranderd hebben. De aanbieding staat in me volglijst. Krijg ook helemaal niets meer gevonden. hebben hier meer mensen last van?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 323 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Gekocht item uit Hongkong is niet aangekomen

Goedemorgen, Ik heb 28-7-2014 een item gekocht uit de shop van Samlii2010, echter na 6 weken was er nog steeds geen product geleverd. Ik heb hem daarom gecontacteerd via Ebay en hij gaf mij aan dat dit wel erg lang duurde. Hij zou daarom een nieuw it...

Aankoop uit China niet gekomen

Help!!!!Geachte ebayIk heb meerdere keren iets uit China,Taiwan,Singapore en Zuid-Korea gekocht.Ik heb alle aankopen redelijk snel gekregen.Nu,echter wacht ik al ruim een maand op een item van €1,77.Gratis verzendingIk heb de verkoper gemaild,deze ga...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 352 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos