annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay dwarsboomt gecombineerde verzending, eist direkte betaling.

 

Ebay drukt de lol van verkopen/kopen weer eens.

 

Ik ben geen enkele optie tegengekomen bij de checkout wanneer ik 1 object direkt koop bij een verkoper, om verder te winkelen bij dezelfde verkoper, voor gecombinede verzending.

 

Godsgruwelijk irritante ebay en haar persuit for more $$$$ eist dat ik elk object bij één verkoper namelijk per direkt betaal met paypal, inclusief de usps gekoppelde prijs voor verzending. van dat ene object. Teriwjl de verkoper gewoon gecombineerde verzending aanbiedt.

 

Of heb ik de optie toch gemist ergens?

 

 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Ebay dwarsboomt gecombineerde verzending, eist direkte betaling.

Ik ben ook opgelicht door eBay, geld kwijt en geen pakket binnen gekregen.

 

Ze laten nu niks meer horen...

 

Was eerste en laatste "aankoop" hier

 

 

 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Re: Ebay dwarsboomt gecombineerde verzending, eist direkte betaling.

Ik vraag altijd van te voren aan bij de koper of ik gecombineerde vracht kan krijgen. Als ik dan de items koop dan wacht ik met betaling voor de gecombineerde rekening. Maar nu, sinds kort, staat er vaak: nu kopen. Dus dan is die optie er niet meer. Ach ja dan koop ik nu ook minder!
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Ebay dwarsboomt gecombineerde verzending, eist direkte betaling.

De verkoper stelt in dat deze een directe betaling verlangt bij een NU KOPEN advertentie.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Ebay dwarsboomt gecombineerde verzending, eist direkte betaling.

Als u bij verkopers koopt die via GSP leveren kan er niet gecombineerd worden, u betaalt dan de hoofdprijs.

In de overige gevallen kunt u de verkoper verzoeken om gecombineerde verzending toe te passen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord