annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbele verzendkosten?

Na de betaling zag ik dat zowel de reguliere verzendkosten + pitney bowes zijn afgeschreven.

Waarom betaal ik 10 dollar verzendkosten en vervolgens 24 dollar verzend/handelings kosten?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Dubbele verzendkosten?

Klopt, via Global Shipping is de waanzin ten top.  

Had dit zelf bij aankoop van enkele ( goedkopere ) producten, Pitney Bowes rekende er onzinnige bedragen voor, en na wat graven in de opbouw van deze kosten bleek dit niet alles te zijn. 

De aankoop in Engeland werd door de verkoper verzonden als "internationale verzending ", uiteraard met het bekende prijskaartje.

Vervolgens bleek dat verkoper naar een adres in Engeland had verzonden, dus niets internationale verzending ......

Voor mij dus niet meer aan de orde, hoe aantrekkelijk een artikel ook mag zijn. 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Dubbele verzendkosten?

Heb ik gedaan inderdaad. Wat een onzin. Ik snap niet hoe iets van plastic 2 keer de waarde aan invoerrechten kwijt is.

Echt belachelijk
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Dubbele verzendkosten?

Hallo,

 

De verkoper maakt waarschijnlijk gebruik van het Global Shipping Programma (GSP).

Google maar eens op GSP in combinatie met Ebay, dan zul je zien wat een klachtenregen dat oplevert.

Moraal van het verhaal: Goed opletten bij aankoop welke shippingmethode de verkoper gebruikt, koop liever niet bij een verkoper die gebruik maakt van GSP.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord