annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe krijg ik "mijn ebay" landingspagina weer op "alles (favorieten) weergeven"?

Plotseling (misschien mn eigen schuld) is m'n "mijn ebay" landingspagina niet meer wat het geweest was.

 

Normaal gesproken (al jaaaren) opende ik mijn ebay home-pagina, en dan kwam ik op start-scherm waar ál mijn bewaarde favorieten onder elkaar stonden. ..degene die het eerst afliepen bovenaan..

Ik vond dat erg prettig omdat ik door zéér brede interesses.. heel erg veel favorieten had, en zodoende in één oogopslag kon zien welke bijna afliepen.. en dus direct actie kon ondernemen als ik dat wilde.

...en dat heb ik dus al jaaaaren zo..!

 

een paar dagen geleden is dat plotseling veranderd tijdens het surfen op ebay.

Ineens als ik op "mijn ebay" rechts bovenin klikte, kwam ik niet meer bij mijn "grote overzicht" van "alles weergeven", maar bleef ik in één map hangen van één volglijst.

Uuuuuuren ben ik bezig geweest om dit ongedaan te krijgen (grrrr!) maar ik krijg het maar niet voor mekaar! Óók de hulp-functie brengt me nergens. Écht... alles geprobeert..!

...H..E..L..P..!!

 

Nogmaals voor de duidelijkheid;

Ik wil graag ebay openen, ..en ááál mijn bewaarde advertenies uit mijn volglijsten onder elkaar te zien krijgen,.. met de eerst aflopende bovenaan, ..ongeacht in welke "favorieten-map" ze zich mogen bevinden.!

...in mijn geval betekend dat dus iets van 6+-pagina's, ..met 100-verschillende soorten bewaarde items per pagina.

.....ik hoop dat begrepen wordt wat ik hiermee bedoel..?!

 

Alvast bedankt voor de moeite.

grtz. Theo

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0