annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mislukte betaling

Hallo Allemaal.


Ik heb 2 mails naar Ebay gestuurd inzake een mislukte betalings opdracht vanaf Ebay via Paypal naar een verkoper. Want het bedrag is niet af en bij is mij door Paypal verteld. Wat ik al widt natuurlijk. Ik heb nog geen antwoord op de mails gehad van Ebay, zelfs niet een ontvangst bevestiging! Is er iets loos? Hebben jullie ook iets dergelijks ondervonden? Het vreemde is dat de 2 mails in mijn mail box, letterlijk, zijn beland, terwijl ik maar 1 maal daarom had gevraagd. Groetjes. Dick Wibier.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: mislukte betaling

zuma07
Community-lid

Hoi Dick,


Vanavond is mij iets soortgelijks overkomen. Ik koop een cd in USA en betaal altijd meteen. Ik word doorgeschakeld naar de paypal site en rond de complete betaling af. Normaal krijg ik dan vrij kort daarop in mijn email box (windows live) meerdere berichten van aankoop maar ook een bericht van paypal dat ik betaald heb. Nu kreeg ik niets ??? Op de ebay site in mijn persoonlijke pagina zie ik de aankoop staan maar er staat bij dat ik nog niet betaald heb ??? Op Paypal vind ik de hele transactie niet terug. Ik weet zeker dat ik betaald heb en ben nu bang dat als ik wederom betaal ik straks 2x het bedrag krijg afgeschreven. Is dit datgene wat jou ook is overkomen of bedoel jij toch iets anders? Graag je reactie. Groeten Zuma07.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: mislukte betaling

marcus2500
Community-lid

hey zuma07,


 


ik heb ook hetzelfde probleem.


ik kan geen betalingen meer doen naar de usa via ebay.


ik heb zojuist de verkoper gevraagd om zijn paypal email te sturen en het bedrag direct via paypal te betalen. dit werkte gelijk.


dus ik denk dat het probleem bij ebay zelf ligt.


 


 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord