Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

vraag over een klant

hallo Ebay, ik heb op een advertentie gegreageerd en daar kon je een prijs voorstel doen. dat heb ik gedaan en afgewezen, vervolgens heb ik mijn prijs omhoog gedaan en we waren het eens. vervolgens heb ik of ben ik 2 weken weggeweest ( beetje overhaa...

credit kaart

Hallo Meneer/Mevrouw, Om een betaling te doen heb ik gebruik gemaakt van een credit kaart. Helaas met de volgend aankoop wordt de creditkaart als zijnde niet bruikbaar vermeld.Hoe is dit mogelijk? Doe ik iets verkeerd. Ik heb een tweede credit kaart ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 116 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ik kan niet kopen

Er staat nu kopen, ik klik hierop en kan mezelf weer aanmelden, al een keer of 10 gedaan, ziek word ik hiervan

Hier nog een voorbeeld van de valuta omrekening van PayPal

Als er een bedrag van $3081 via PayPal betaald wordt stelt PayPal voor hiervoor €2339 via de gekoppelde bankrekening af te schrijven. Door dit te veranderen in creditcard blijkt er €2305 te worden afgeschreven.De wisselkoers die PayPal hanteert is in...

Altijd werd er automatisch afgeschreven. Nu ineens niet meer. Niet tijdig betaald gelijk 7 boete !

Na jaren ebay lid te zijn geweest en nu weer even actief wordt er tot mijn verbazing niet meer meteen afschreven wat je schuldig bent. Geen waarschuwing dat dit geld zou kosten...stel je voor, maar meteen 7 euro boete. Ik heb het betaald, maar vind h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 354 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Pakketje bestelt maar na 2 maanden nog niet binnen??

Hallo, Ik heb een vraag over mijn pakketje wat ik al 2 maanden geleden hebt besteld?Het pakketje is niet te localiseren via de tracking en volgens de verkoper is het pakket wel verzonden. Echter is het echt heeeeel moeilijk om contact te houden met d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 413 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

bestelling ongedaan maken

bestelling ongedaan maken, ik heb nog niet betaald,ik zie dat het niet de goede maat is.kan ik het ongedaan maken.vriendelijke groeten t.l

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 181 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Commissie

Goede mede ebayers , weet iemand wat de maximale commissie is op een transactie zowel voor Europa als wereld bij voorbaat veel dank.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 241 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

uitgestelde betaling

Voor het eerst met mijn eigen paypall account wat besteld. Normaal gesproken deed ik het via de account van mijn vriend(creditkaart). Nu gaat het via onze bankrekening en nu al spijt, bij betaling staat nu uitgestelde betaling verwerking tot 30 -4. I...

Hoe kan ik een annulering van een weer laten annuleren. Deze heb ik per ongeluk tegenhouden

Ik heb per ongeluk 2 keer hetzelfde product gekocht.De ene geannuleerd.De verkoper had dus de tweede product geannuleerd, maar ik dacht dat hij mijn eerste geannuleerd had.En heb dus per ongeluk de annulering tegengehouden. Kan ik deze annulering wee...

factuur € 11,05

eBayOp mijn vraag van 24 maart waarom ik € 11,05 moet betalen terwijl ik in de maar één object heb verkocht voor de prijs van € 27,50heb ik nog steeds geen antwoord ontvangenIk ervaar dat heel slordig van eBay groet 2007karelv

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 465 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos