Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hallo ik heb een item gekocht en de verkoper zegt dat ebay de verzending regelt en hij verder niets

Hallo, Ik heb 26-11 een item gekocht (25kg epsom salt) in the UK via ebay. Er stond levering 3-8 dagen en international tracking. Na 3 weken, nu bijna 4 weken niets ontvangen te hebben en ik tracking wilde toepassen blijkt dit niet zo te zijn. Ik heb...

hoe krijg ik contact met ebay in het nederlands

Ik heb een item gekocht en niet betaald omdat ik het later op de website van de verkoper heb gekocht.Ik heb de verkoper dit laten weten en hij vond dit ok.Nu heb ik de aantekening niet betaald.Hoe kan ik in het nederlands met ebay communiceren om dit...

geblokkeerde ebay rekening

Een aanbieder van een auto stelt me voor het aankoopbedrag op een geblokkeerde ebay rekening te storten. Als de auto me na 15 dagen nog steeds bevalt kan ik de rekening vrijgeven zodat hij zijn geld krijgt. Indien de auto retour gaat komt het geld na...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 222 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Hallo Ik heb een product verkocht en PayPal hou mijn geld vast , ik ben zeer boos ,ik wil mijn geld

Hallo Ik heb vorige week een strap verkocht en paypal hou mijn geld vast in opdracht van jullie ik heb 100% feedback en zit al zins 2003 op ebay te kopen en verkopen , ik eis mijn geld op , op mijn paypal rekening , pakje is direkt verstuurd via POST...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 321 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

error 70003

iemand die weet waarom ik geen betaling kan afhandelen? krijg deze code als ik door wil gaan naar betalingen voor paypal.

Opgelost! Contact met verkoper over betaling

Hi, Ik heb bij mijn aankoop, per abuis, "andere betalingsmogelijkheden" aangeklikt ipv Paypal. Heb hierop de verkoper gemaild met de vraag hoe te betalen. Verkoper laat niets van zich horen en heeft wel een "geschil" omtrent de verkoop aangemaakt...I...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 648 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

als de prijs in ponden wordt weergegeven hoe moet ik dan in euro's de prijs weten om te betalen.

Als van een artikel de prijs in engelse ponden staat weergegeven hoe moet ik dan te weten komen hoeveel euro's ik moet overmaken via PayPal. Krijg ik van de verkoper de prijs in euro's voor het artikel via de mail toegezonden? Gaarne een reactie. gr....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 758 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Nieuwe truuk om toch vooral via bankafschrijving te betalen.

Tot mijn verwondering heeft eBay voor PlayAPl weer iets nieuws bedacht.Als je een eBay item via PlayApl gaat betalen verschijnt er nu een nieuwe popup die je vraagt akkoord te gaan met de bankbetaling.Als je die negeert en de betaalwijze wil verander...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1227 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Betaalt met coupon code

Goedemiddag,Ik heb net een bestelling geplaatst, waarbij ik een couponcode heb gebruikt. Er zou dus 11,30 korting moeten worden gegeven, maar toch heb ik de volle pond betaalt. Wordt dat later teruggestort door eBay? Of hoe werkt dat?In de bijlage is...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 320 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

ik betaald zonder iets verkocht te hebben

Ik had wat artikels te koop staan op ebay voor het eerst. mensen uit de buitenland hebben gereageerd waardoor er wel op de ebay account leek alsof die gene al betaald had, maar niks was minder waar. ik mest in de tussen tijd het artikel op de post do...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 144 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkoper eist de betaling niet op

Hallo,ik heb een ipad gekocht,{doormiddel van bieden} betaald via Paypal maar verkoper eist de betaling niet op.zeg dat de Paypal acount verkeerd is. nooit eerder meegemaakt.wie kan mij hier in advies `geven.Vriendelijke groet.Jerry.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 163 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos