annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

automatische betalingsmethode

ik ben sinds 2003 lid (klant) bij ebay. Iedere maand worden trouw mijn kosten via een automatische incasso afgeschreven.

Het schijnt dat dit in juli 2013 niet is gelukt.

Ik krijg een boete van ebay van maar liefst 7 euro; dreigementen en ik mag niet meer met een automatische betaling mijn kosten betalen  ( 1x op de 10 jaar misgegaan).

Mijn banksaldo was echter toereikend. Waarom de incasso is geweigerd kan niemand mij mededelen. De bank heeft de kosten van 7 euro inmiddels aan mij vergoed.

Zo gaat ebay met klanten om;  119 keer gaat de automatische incasso goed; 1x fout.

Ik betaal  voortaan met een overschrijving; dit brengt volgens mij voor Ebay meer werk met zich mee.

 

Jack

 

soccercards11

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: automatische betalingsmethode

eBay dreigt mij ook altijd, daar is niets mis mee. Het is de zakelijk taal.

U moet dit niet persoonlijk opvatten. Het is maar een computersysteem met veel winst en aandeelhouders.

Er is de vorige maand iets fout gegaan met bankafschrijvingen, uiteraard legt eBay de fout bij u.

U kan behalve met een overschrijving ook eenvoudig met PayPal uw rekening handmatig betalen.

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: automatische betalingsmethode

bedankt; u bent goed op de hoogte. 

 

 

groeten

 

Jack

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: automatische betalingsmethode

betaling gedaan via overschrijving; niets gehoord van problemen met incasso's bij ebay.

 

voor mij is het afgedaan; betaal voortaan via overschrijving

 

einde verhaalSmiley VerdrietigSmiley VerdrietigSmiley Verdrietig

Spoiler
 

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord