annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

annuleren unpaid case

Ik heb 2 weken geleden een fujifilm instax camera gekocht (130 euro ongeveer). Ik had de koers omgerekend naar euro's en op mn PayPayl-account gezet. Blijkbaar was het toch net niet genoeg en kon ik het niet betalen. Ik heb toen wat extra geld op m'n rekening gezet en heb opnieuw de camera gekocht. Blijkbaar heb ik die andere order per ongeluk niet geannuleerd of iets dergelijks... Nu krijg ik een mailtje van ebay dat er een unpaid case tegen mij is  begonnen. Ik heb de verkoper meteen gemaild maar hij vertelde dat hij het niet meer kan annuleren....

 

Wat moet ik nu doen? Kan de verkoper de transactie niet annuleren?

 

''Please pay by Jan-05-15, so the seller can ship the item to you, otherwise, the seller can cancel this order'' --> dit stond namelijk in de mail van ebay. Dan kan de verkoper de order toch wel annuleren.

 

Ook is mijn vraag of ebay je echt daadwerkelijk kan verplichten tot betalen.

 

Hopelijk word ik snel geholpen, ben niet zo expert met ebay!

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

annuleren unpaid case

PayPal rekent altijd meer euro dan de wisselkoers of zelfs als eBay zelf aangeeft, dit wegens winstmaximalisatie.

eBay stuurt allerlei automatische berichten, slechts bedoeld om hun omzet te vergroten.

Op specifieke situaties wordt nooit ingegaan danwel rekening mee gehouden.

U kunt zelf geen order annuleren, dit moet de verkoper doen, maar die is hier weer terughoudend in vanwege nieuwe eBay policies die de duimschroeven aanhalen bij teveel annuleringen.

 

Als u niet betaald krijgt u mogelijk een 'aantekening'. Die kunt u sparen maar bij teveel wordt u geblokkeerd voor bieden.

Neem dan een nieuw account en start opnieuw.

 

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord