annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Payapl Creditcard Probleem!

ricamros
Community-lid

Beste mensen,


Ik gebruik sinds 2 weken ebay actief en ik koop van alles en nogwat.


Het is altijd goed gegaan tot vandaag.


Ik wilde iets betalen en uit het niets vraagt Paypal om mijn Creditcard gegevens.


Het aparte is echter dat ik de avond daarvoor nog bij dezelfde verkoper iets gekocht had en toen vroeg die er niet om?


Dus ik ga bij anderen verkopers proberen en telkens vraagt paypal om mijn Creditcard gegevens in te vullen.



Mijn paypal is gekoppeld aan mijn bankrekening dus alles wordt automatisch afgeschreven.


Dit ging altijd prima.


Maar nu krijg ik bij elke betaling het bericht dat ik creditcard gegevens moet invullen.



1: Ik ben niet in bezit van een creditcard/ ik wil dat ook niet


2: Ik heb ook gecontroleerd dat het geen Phising site was


3: Mijn banksaldo is gewoon positief


4: 17 uur geleden was dit probleem er niet en nu ineens bij elke aankoop die ik wil doen.



Iemand die mij kan helpen?


Alvast erg erg bedankt,


Ricamros

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Payapl Creditcard Probleem!

ricamros
Community-lid

Ik las net dit.



Uw verkoopactiviteiten zijn plotseling gewijzigd (u verkoopt bijvoorbeeld plotseling dure objecten of een groot aantal objecten)




Ben ik nu de dupe omdat ik veel aankopen gedaan hebt de laatste paar weken?


Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Payapl Creditcard Probleem!

het_regent
Community-lid

De wondere wereld van Payal.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Payapl Creditcard Probleem!

Beste,

 

Zelf heb ik ook ineens problemen met betalen terwijl er genoeg saldo op mijn Paypal rekening staat.

Ik heb sterk de indruk dat Paypal en Ebay, die samen één bedrijf vormen, alle klanten proberen te dwingen om een creditcard aan hun rekening te koppelen.

 

Ik ben ook niet van plan om een creditcard aan te schaffen om op Ebay te kunnen kopen. Er zijn nog genoeg andere verkoopsites waar je gewoon kunt kopen zonder dit soort onzin van een creditcard

Bericht 4 van 4
laatste antwoord