op 18-01-2019 02:10
2x geprobeerd steeds dezelfde melding, om te testen nog iets gekocht van een andere verkoper, betaling wel oke, nog eens geprobeerd maar het lukt niet te betalen. Betreft objectnr 264142126171
op 18-01-2019 16:10
Staat er geen reden bij ? bijv. Naam of email klopt niet / saldo ?
18-01-2019 16:59 - bewerkt 18-01-2019 17:01
Nee, alleen dat mijn betaling opnieuw moet worden verzonden, vreemde is dat er bij elke betaling, tot nu toe, automatisch als betaalmethode voor Paypal wordt gekozen (zodat ik alleen op "nu betalen" hoef te klikken" maar bij deze aankoop moet ik eerst voor Paypal kiezen als betaalmethode, me opnieuw aanmelden bij Paypal, dan pas is de betaalknop actief, en daarna krijg ik dus opnieuw de melding Je laatste PayPal-betaling is niet uitgevoerd.
Kan het zijn dat de verkoper zijn Paypalrekening is geblokkeerd ??