Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Valuta omrekenen ebay

Heb vandaag voor het eerst wat gekocht via ebay, maar iets moest meer betalen dan bij de advertentie stond. Bij de advertentie stond een prijs van € 1.11 per item, als je de advertentie aanklikte stond er $1.48 Dit klopt volgens de huidige koers aard...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1796 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Factuur sturen

Hallo, Ik heb een object besteld maar geen factuur ontvangen. Nu kan ik niet betalen. Verkoper zegt dat hij het niet kan versturen. Wat nu?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1257 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Ebay factuur.

Goedemorgen,Op 10 februari heb ik 3 persfoto's van Mercedes-Benz via de veiling verkocht voor een totaalbedrag van €41,30 de verkoop commissie die u over deze 3 foto's berekent is €20, per foto totaal €60,- dit lijkt mij niet te kloppen.Graag ontvang...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 453 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Klant vraagt om in termijnen te betalen via Paypal.

Een klant vraagt om in termijnen te betalen via Paypal.Ik heb ooit wel eens ergens gezien dat dit mogelijk is. Maar na 2 uur zoeken, krijg ik het niet gevonden op Ebay. Kan iemand me helpen waar dit te vinden is.Alvast bedankt voor jullie hulp!

dubbel betalen voor verzendkosten aan Pitney Bowes

Wat is er veranderd met aankopen vanuit engeland. Waarom met ik exstra betalen aan Pitney Bowes. als ik dit al gedaan heb aan de verkoper.ik ben een aankoop en betaling aangegaan aan de verkoper. niet met iets anders. geen betaling aangegaan met Pitn...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 292 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

creditcard overschrijving

De verkoper heeft mij zaterdag een betaalverzoek gestuurd a 70 euro en heb deze betaald via de link (overschrijving) met mijn creditkaart, maar tot vandaag (3 dagen later) zie ik niet bij mijn creditkaart rekening dat die 70 euro af is geschreven, oo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 297 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Betreft factuur over periode 16 Juli tot en met 15 Augustus 2019

Goedemorgen,Ik heb op 5 augustus objectnummer 372712683271 verkocht voor €9,50Nu zie ik op de Ebay verkoopfactuur dat ik hierover een verkoopcommissie moet betalen van €20,- dit klopt volgens mij niet.Hoor graag van u hoe dit op te lossen.Met vriende...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 226 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Storing paypal betalingen aan Ebay

Vanaf vrijdag dus al 3 dagen probeer ik al rekeningen te betalen met Paypal. We hebben een storing is het antwoord van Paypal. Hoe lang de storing nog zal duren weet men niet. Wachten dan maar..

Opgelost! PayPal

Ik kan niet betalen via PayPal. Maar de verkoper vindt dat ik moet betalen binnen 1 week.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 784 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Factuur gekregen zonder dat mijn verkocht object betaald is.

Goedenavond, Ik heb vandaag een factuur gekregen voor een object wat verkocht maar nooit betaald is.Hoe is dit mogelijk dat ik verkoopkosten moet betalen zonder dat er ooit betaald is door de koper.Geschil is geopend maar staat al tijden open en word...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 278 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos