annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen feedback meer geven op verkoper. Weet iemand waarom?

Ik heb een item ontvangen dat niet is zoals omschreven. Verkoper had in omschrijving van item geschreven dat hij de kosten voor retourzending voor zijn rekening neemt. Heb verkoper geschreven dat ik het item graag terug wil sturen en om een bevestiging gevraagd mbt kosten van de retourzending. Verkoper heeft hierop een bericht teruggestuurd waarin hij mij niet een duidelijk antwoord geeft. Nog een bericht gestuurd en een duidelijk antwoord gevraagd. Vervolgens niks meer van verkoper vernomen. Heb een mail ontvangen van ebay om feedback te geven op dit betreffende item en wilde dit ook doen. Maar als ik op 'feedback geven' druk staat er dat ik geen objecten meer heb waar ik feedback op kan geven. Sterker nog, er staat dat ik een positieve feedback heb gegeven. Dit is niet het geval, heb nooit ergens feedback op gegeven...Weet iemand hoe ik deze feedback kan wijzigen???

Item gekocht: lens adaptor. Verkoper is Vin-Ken. Raad dus ten sterkste aan om niet met deze verkoper in zee te gaan...

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ik kan geen feedback meer geven op verkoper. Weet iemand waarom?

U heeft zelf geen feedback gegeven aan deze verkoper, die dat wel aan u gegeven.

Omdat de aankoop langer dan 60 dagen geleden is kunt u geen feedback meer geven.

Altijd een claim starten, bij voorkeur voor niet-ontvangen.

Anders wordt u maar aan het lijntje gehouden.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ik kan geen feedback meer geven op verkoper. Weet iemand waarom?

Ok nogmeerwinst, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord