Hoewel ik eten een beetje beu was door mijn dagen in het Bilderberg hotel in Rijssenberg, geweldig hoor, maar het moet ophouden.
Vanavond toch gegeten aan het water, tussen Ouderkerk a/d Amstel en Abcoude.
Ceasarsalade (door hem persoonlijk gemaakt) en een karafje
witte wijn (heel behoorlijk!), mooi versgebakken bruin brood en 2 soorten lekkere dikmakende roomboter.(een met kruiden toestanden, die ik niet kende).
Koffie cadeau van de zaak, een koffie die alleen gekocht kan worden in de PC hoofdstraat in Amsterdam. "Kak" koffie (daar wordt in Ouderkerk om gelachen, dicht bij Amsterdam) en een normale zwarte koffie. Eerst volgende x dat ik daar, in genoemde straat, kom, ga ik die koffie kopen, inderdaad zeer de moeite.
Was een leuke geste en een geweldig aardige bediening daar. Terras aan het water en een mooi uitzicht. In de verte boven het riet, de daken van de voortschuivende vrachtwagens. Verder alleen water, riet, papavers, schermbloemen, knotwilgen, je kent het wel.
Waterhoentjes (wat kunnen die duiken en hard over het water rennen, enig).
Geen file, nog een fijn stukje langs het water en weilanden, snelweg en zo thuis. Prachtige dag om een vacantie(tje) te beeindigen. Morgen weer aan de tomaat en het serieuze leven.
🙂
(eten en omgeving zijn ook van belang. ik heb genoten).
Nu net thuis, een geweldige dag verder, ook in A'dam, maar wel 6 uur in de auto. Nu geniet ik van een Westmalle Trappist, een Tripel, om het feest af te sluiten.
wordt vervolgd (het feest, maar niet op dit draadje, kan even geen eten meer zien).
Changethenames:-)
met alle
van change