annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

nee dat was om te voorkomen dat ik iets over de XXXX zou schrijven dat me wel eens zou kunnen achtervolgen B-)

het Nederlandse vingertje

Bericht 881 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Moet ik nu snel mijn antieke arrafat sjaal in paniek verbranden

Neej joh..een burka opzetten wil ook nog wel eens helpen;-)
Bericht 882 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Een burka zet je niet op ,maar trek je aan volgens mij?;-)

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 883 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wel goed aantrekken Em. :^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 884 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vandaag ben ik met Miranda naar het ziekenhuis geweest er zat een bult in haar oksel dat een ontsteking bleek te zijn. Vandaag is dat operatief verwijderd. Er is een drain geplaatst. A.S. donderdag wordt die weer verwijderd en dan zou het weer dicht mogen groeien. Hopelijk is ze er dan voor goed vanaf. Vrijdag heeft ze haar eerste afspraak bij de dermataloog. We hopen er maar het beste van. Auto rijden is nu voor even een probleem. De kids zeuren ons gek om de sinterklaas cds die je bij de supermarkt krijgt als je bepaalde producten koopt. Ze willen zingen met "Coole". Wat een gedoe. En dan te bedenken dat ze "het geheim" al kennen.
Morgen nog een dag vrij, dan ga ik Miranda fijn verwennen en de kids naar school meppen. Reinier had weer een briefje van de juf dat hij zijn agenda vergeten was. Maar dat was niet zo, hij heeft dat ding altijd in zijn tas. En we moeten hem meer begeleiden met huiswerk. Tja we zijn een aardrijkskunde boek van hem kwijt en de school verd. om een nieuwe te bestellen, hoe moet hij leren dan. Ik kan me daar zo kwaad om maken, het boekje kost maar 15 euro, en als partikulier kan ik het niet bestellen en de school weigert het. Belachelijk, iedereen raakt toch wel een wat kwijt.
Bericht 885 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

#82 Ja wil een capuchon trek je aan en een boerka niet:)

Sterkte Ron met al het gebeuren
Bericht 886 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dat hebben wij weer, de kids moeten surprisses maken voor een klasgenootje. Bij de jongste ging het goed, hij moet een surprise maken voor een leuk meisje. Maar bij onze oudste ging het fout: Hij trok een briefje uit de doos waar geen naam op stond, alleen "ik wil graag transformers", dus hij dat laten zien aan de juf en wat zegt ze; "Dat is niet handig". en verder niets. Nu weet hij dus niet voor wie hij de surprise moet maken. Ja die juffen van tegenwoordig zijn "echt betrokken bij wat er leeft in de klas".
Bericht 887 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sinterklaas is in het land. Het gaat opschieten, nog ff en het jaar is voorbij. Dit jaar werk ik door tussen kerst en nieuwjaar, vorig jaar ben ik vrij geweest dus dit jaar ben ik aan de beurt om wel aanwezig te zijn. Eerlijk is eerlijk. Mijn kinders zijn inmiddels te groot voor het feest, dus zij staan meer voor de kerst in de startblokken.
Bericht 888 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

888

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 889 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Om half 7 opgestaan, douchen, eten, hond uit laten. Ouwe 4 voeter loopt weer niet door. Palenpisser, Ontbijt klaar zetten voor vrouw en kids. Voorzichtig vrouw en kids wakker maken. Mail lezen. Vrouw onder de douche, kinds suf aan tafel. De telefoon gaat: ( in middels is het half 8 ) "met dion, kan ik tussen de middag bij jullie pannenkoeken komen eten?" Ehhu? Tuurlijk, wat wil je er op?, Spek. OK dan. En nog wat zoets? Zoets? Ja stroop of suiker ofzo. ja lekker. Top, Tjauw. Da Tjauw. - Vrouw komt onder de douche vandaan, telefoon? Ja Dion kompt pannekoeke ete tusse-de-middag spek met stroop. Dion? Weet ik veel, Wie-on?,,,,,, Ja-Joh brult een kind aan tafel, Anneke dr dochter. Aaaah. Tijd om naar mijn werk te gaan.
Bericht 890 van 1.216
laatste antwoord