annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

We reden 140 op een weg waar je 120 mag en we werden rechts in gehaald door een blonde snol die toen ook nog eens naar ons ging zitten zwaaien. Nou die had echt niet later naast ons in de file moeten staan bij Stampersgat. Ik kan me dan zo kwaad maken.

Joh...ik dacht je zwaait wel terug:^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 771 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

We reden 140 op een weg waar je 120 mag en we werden rechts in gehaald door een blonde snol die toen ook nog eens naar ons ging zitten zwaaien. Nou die had echt niet later naast ons in de file moeten staan bij Stampersgat. Ik kan me dan zo kwaad maken.

Die zwarte streep die rechts voorbij kwam zeker gemist? 🙂
Bericht 772 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hij zag me toch zwaaien......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Myrthe

Photobucket
Bericht 773 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het is me ook wat daar in de Randstad met al die slakken op de linker rijbaan B-)

het Nederlandse vingertje

Bericht 774 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ezels op de weg... Wat een ergenisB-)

Geen Airco en geen Koelkastje op de kamer...
Tis ongehoord :_| Misschien een 2 sterren hotel overwegen:-p

Geen ijsthee, dat was jammer want onze Kelly drinkt niets anders... Misschien iets beter opvoeden]:)

Myrthe

Photobucket
Bericht 775 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ezels op de web bedoelde ik letterlijk.. Kijk maar http://bp2.blogger.com/_iyRZjgTXlek/Rrcq3AVpXRI/AAAAAAAAADg/4DT38TdVUQs/s1600/IMG_0003.JPG
Bericht 776 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

773 Stampersgat is niet in de Randstad.
Bericht 777 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

#775 Niets te zien:-p

Myrthe

Photobucket
Bericht 778 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Me, myself and I het lijkt wel een dagboek.
Bericht 779 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Je kan het indd wel overdrijven:^O
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Myrthe

Photobucket
Bericht 780 van 1.216
laatste antwoord