He he, eindelijk weer thuis. Afgelopen donderdag naar het dijkzigt gegaan voor een gastro, 12 poliepen verwijderd, en hop weer naar huis. Helaas ging het deze keer niet goed, thuis werd ik misselijk en ging bloed braken. Toen ik naar de wc ging stroomde het rode bloed en zwarte klonten er ook van ondere uit. Als of er een bom ontplofte op de pot. ( smakelijke posting is dit ) Dus gelijk gebeld naar dijkzigt en ik moest terug komen.
Op genomen, en aan het infuus. Vrijdag ochtend een nieuwe gastro. Nog 4 poliepen in gespoten met formahi-weet ik veel-de, en een bloedende dicht gebrandt. Voor pampus op bed liggen. Zaterdag ochtend maag beschermers gekregen ( maagzuur remmer) en weer eten. Gelukkig weer naar huis.
Thuis nog steeds zweten, draaierig, ontlasting zwart met nog beetje helder rood. Zondag al weer wat beter. Maandag voor het eerst geen helder rood bloed verlies meer.
Dinsdag voor het eerst weer achter de pc. Alle verkopen afhandelen, mensen mailen, items verzend klaar zetten, feedbacks geven en wat veilingen plaatsen. Nog een heel gedoe als je op meerdere sites aanbied. Nog alleen nog dit stukje je posten en dan ga ik weer naar bed. Voorlopig blijf ik thuis. Naar verwachting ga ik pas maandag weer werken. Eerst wil ik dat mijn poep weer bruin is. En dat ik weer langer dan een uur overeind kan zitten zonder dat het gaat tollen in mijn hoofd.
NOu mensen dit was geen smakelijke posting, maar ik leef ong en daar gaat het om.