annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

He, ik dacht al dat er weer een free listing day aankwam. ;-)

Bericht 341 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

die is net geweest - in de usa !

vanwege de stroomuitval laatst

misschien om die reden hier ook één?

oranje~

oranje~

Bericht 342 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Is eerst mijn lievelings drankje FLING uit de handel gehaald, hoor ik net bij de Dirk3 dat ook Berenztzen Limone niet meer in Nederland verkrijgbaar zal zijn.
Iemand een tip voor een ander lekker drankje?
Bericht 343 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Koffie.

Morgen weer FLD-weekend? B-)

oranje~

pre-approved replies only?

oranje~

Bericht 344 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

He he, eindelijk weer thuis. Afgelopen donderdag naar het dijkzigt gegaan voor een gastro, 12 poliepen verwijderd, en hop weer naar huis. Helaas ging het deze keer niet goed, thuis werd ik misselijk en ging bloed braken. Toen ik naar de wc ging stroomde het rode bloed en zwarte klonten er ook van ondere uit. Als of er een bom ontplofte op de pot. ( smakelijke posting is dit ) Dus gelijk gebeld naar dijkzigt en ik moest terug komen.
Op genomen, en aan het infuus. Vrijdag ochtend een nieuwe gastro. Nog 4 poliepen in gespoten met formahi-weet ik veel-de, en een bloedende dicht gebrandt. Voor pampus op bed liggen. Zaterdag ochtend maag beschermers gekregen ( maagzuur remmer) en weer eten. Gelukkig weer naar huis.
Thuis nog steeds zweten, draaierig, ontlasting zwart met nog beetje helder rood. Zondag al weer wat beter. Maandag voor het eerst geen helder rood bloed verlies meer.
Dinsdag voor het eerst weer achter de pc. Alle verkopen afhandelen, mensen mailen, items verzend klaar zetten, feedbacks geven en wat veilingen plaatsen. Nog een heel gedoe als je op meerdere sites aanbied. Nog alleen nog dit stukje je posten en dan ga ik weer naar bed. Voorlopig blijf ik thuis. Naar verwachting ga ik pas maandag weer werken. Eerst wil ik dat mijn poep weer bruin is. En dat ik weer langer dan een uur overeind kan zitten zonder dat het gaat tollen in mijn hoofd.
NOu mensen dit was geen smakelijke posting, maar ik leef ong en daar gaat het om.
Bericht 345 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het leven is niet altijd even smakelijk.
Rustig aan Ronald en beterschap!

oranje~

pre-approved replies only?

oranje~

Bericht 346 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Tjonge wat een toestanden allemaal weer!

Veel sterkte Ronald en idd. doe het rustig aan

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 347 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik voel me weer behoorlijk op geknapt en morgen ga ik weer proberen te werken. De afgelopen week kwam er nog ander slecht nieuws; de lokale omroep waar ik bij werk redt het niet meer. Het geld is op en voor subsidie zijn ze afgewezen. Per 1 juli a.s. stoppen de uitzendingen. Ook mijn programma komt dan te vervallen. Ergens anders gaan draaien is een probleem; wegens mijn slechte conditie is reizen in de avond uren geen optie. Het ziet er dus naar uit dat er na 25 jaar een einde komt aan mijn radiopresentie werk. Erg jammer.
Bericht 348 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Niet niks allemaal zeg 😞
Doe maar rustig aan!

Bericht 349 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

25 jaar werk gedaan wat je leuk vindt, en nu stopt het, dat is wel even slikken. (Maar wel een lange tijd heel leuk geweest? verder, je weet nog niet echt hoe het afloopt???

change:-)

met alle van change
Bericht 350 van 1.216
laatste antwoord