annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

bij ons (Alphen aan den Rijn) kun je online zien aan welke recent verkochte objecten de waarde is gerelateerd, bij jullie niet?

tijdelijk noodzakelijke protest-handtekening van Maarten

Maarten
Bericht 321 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Woensdag evaluatie gesprek. Een gesprek van 45 minuten met mijn teamleider en de sitemanager. Zouden ze nog net zo te vreden zijn als vorig jaar, of ben ik beter geworden? Of lig ik uit de gratie en worden er veel 'verbeter-punten' genoemd. Ik ben benieuwd.
Het is wel belangrijk, want het oordeel van de teamleider heeft direct invloed op mijn studie en carriere mogelijk heden.
Bericht 322 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dat soort gesprekken hebben wij ook 1 keer per jaar, de grootste flauwekul die er bestaat

Image hosted by Photobucket.com

Photobucket
Bericht 323 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nou, het evaluatie gesprek is uit gesteld. Naar vrijdag over een week. En vandaag kwam er een nieuwe jongen die ik ga inwerken als extra magazijn kracht. Ha mijn eigen slaafje..... Ahum. Ach ja. Hij gaat gewoon de hardware zaken overnemen. En ik ga mij meer bezig houden met de administratie. Ik het beheer, hij de uitvoering. Verschil moet er wezen. Gelukkig heeft hij meer verstand van hardware dan ik, dus dat is wel zo handig voor iedereen.
En hij heeft een rijbewijs, dus kan mooi met de bestelbus de hardware over de verschillende magazijnlocaties verdelen. Hoop maar dat hij het leuk vind.
Bericht 324 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

wat is er toch aan de hand? ik zie overal orange banners op de prikborden en super_pappa (voorheen plopkuiken) is ook al tijdelijk gestopt met verkopen. ???
Bericht 325 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Oranje is geschorst voor de prikborden en superpappa is aan het verbouwen en het tevens een beetje zat

Maarten

Maarten
Bericht 326 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik beleef weinig de laatste tijd. Saaie ouwe man. Laat ik maar eens een pak vla leeg eten.
Bericht 327 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Er zit weer een Free Listing Day aan te komen B-)

oranje~

oranje~

Bericht 328 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

dat is leuk, wanneer dan wel en waar yourquestion
Bericht 329 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

#327: Ha ha ha, dat dacht ik nou ook.

Bericht 330 van 1.216
laatste antwoord