Ja, danny, het was de moeite waard, Gratis kladblok, Gratis pen, Gratis T Shirt, Gratis koffie, Gratis kaas en worst. En nog wat geleerd ook.
De tips voor verkopen in o.a. de usa waren aardig, en de meeste ook bruikbaar voor verkoop in eu of nl.
De presentatie over de verkoop manager vond ik wat minder goed. De jongeman had de kikker in de keel, maar deed wel alles netjes voor.
En je zal het niet geloven, maar ik ben zelf ook nog even achter de microfoon gaan staan om wat te vragen. Over de verkoop manager en wat te doen als een koper meerdere items won. Ik moest de vraag 3 keer herhalen voor ze begrepen waar ik het over had. Twee keer begonnnen ze over korting geven, maar daar ging mijn vraag niet over.
Uit eindelijk bleek het te kunnen, maar hij kon het even niet voor doen. Nou ga ik die verkoop manager dus maar niet gebruiken, want ik hou mijn veiling verloop liever bij op mijn eigen pc, in plaats van op de ebay server.
Weet ik ten minste zeker dat ik er ook bij kan als dat kltn-Chello er weer eens uit ligt.
Maar goed het was een geslaagde middag.
Van morgen met de kids naar het sophia geweest voor een gesprek met de kinderarts. Effin, over een half jaar terug komen. Op dit moment lijkt alles goed te gaan.
Ik heb er maar een hele snipperdag voor op genomen, kon ik ook eens mee naar de kinder physio ( gym dokter-res zegt kelly altijd ), en nu is het hele span naar het zwembad, kan ik mooi even stofzuigen, en de woonkamer vloer dweilen. En een beetje internetten natuurlijk.
hihi.
Op dit moment weinig nieuwe items aan te bieden, er is niet veel binnen gekomen de laatste weken. Maar ik heb wel weer zelf op een paar Utopia boekjes geboden. Leuke serie als aanvulling op mijn sf verzameling.
Mensen maak er wat leuks van vandaag.
( zucht morgen weer werken, mot een casio-piea pocketpc gaan aan sluiten op een laptop, dat wordt lachen. )