annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

En daar zaten we dan na een dagje winkelen op weg naar huis in de auto. Kinders baldadig, wij willen M, wij willen M, De patatjesclub hub hub. Nou vooruitdanmaar. We gaan naar de mac. Rijden we het stadion voor bij, de kinders zien de gele gebogen M en ze beginnen....
"We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal..PAPA IS KAAL. We zijn er bijna, we....."
ach ja, het zij zo.
http://members.rott.chello.nl/crboortman/mvc/kaal.jpg

Bericht 181 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

hi hi hi
Bericht 182 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Kijk da's nou kinderhumor!! hahaha
Bericht 183 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nou ik ben benieuwd wie er allemaal naar de ebay universitie in Rotterdam gaan komen op 6 maart.
Bericht 184 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ja....denk niet zoveel, of wel?
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 185 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Rotterdammers
Bericht 186 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

...Heb ik geen last van....
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 187 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

En was de ebay dag in R'dam de moeite waard?
Bericht 188 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ja, danny, het was de moeite waard, Gratis kladblok, Gratis pen, Gratis T Shirt, Gratis koffie, Gratis kaas en worst. En nog wat geleerd ook.

De tips voor verkopen in o.a. de usa waren aardig, en de meeste ook bruikbaar voor verkoop in eu of nl.
De presentatie over de verkoop manager vond ik wat minder goed. De jongeman had de kikker in de keel, maar deed wel alles netjes voor.

En je zal het niet geloven, maar ik ben zelf ook nog even achter de microfoon gaan staan om wat te vragen. Over de verkoop manager en wat te doen als een koper meerdere items won. Ik moest de vraag 3 keer herhalen voor ze begrepen waar ik het over had. Twee keer begonnnen ze over korting geven, maar daar ging mijn vraag niet over.
Uit eindelijk bleek het te kunnen, maar hij kon het even niet voor doen. Nou ga ik die verkoop manager dus maar niet gebruiken, want ik hou mijn veiling verloop liever bij op mijn eigen pc, in plaats van op de ebay server.
Weet ik ten minste zeker dat ik er ook bij kan als dat kltn-Chello er weer eens uit ligt.

Maar goed het was een geslaagde middag.

Van morgen met de kids naar het sophia geweest voor een gesprek met de kinderarts. Effin, over een half jaar terug komen. Op dit moment lijkt alles goed te gaan.
Ik heb er maar een hele snipperdag voor op genomen, kon ik ook eens mee naar de kinder physio ( gym dokter-res zegt kelly altijd ), en nu is het hele span naar het zwembad, kan ik mooi even stofzuigen, en de woonkamer vloer dweilen. En een beetje internetten natuurlijk.
hihi.

Op dit moment weinig nieuwe items aan te bieden, er is niet veel binnen gekomen de laatste weken. Maar ik heb wel weer zelf op een paar Utopia boekjes geboden. Leuke serie als aanvulling op mijn sf verzameling.

Mensen maak er wat leuks van vandaag.
( zucht morgen weer werken, mot een casio-piea pocketpc gaan aan sluiten op een laptop, dat wordt lachen. )

Bericht 189 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

pompompom. zondag 14 maart freelisting day op R.
Wat een geluk dat ik al die lijsten in de Quickseller heb laten staan.
Bericht 190 van 1.216
laatste antwoord