annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

...Tja, zo kun je, je druk gaan maken om iedereen die overlijdt

(en niet kent) B-)

Photobucket
Bericht 1191 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zucht, alweer slacht offer geworden van iemand die beweert zijn item niet ontvangen te hebben en via Paypal klakkeloos zijn geld terug krijgt.

Ik heb er zo genoeg van.

De komende dagen maar weer paypal als betaal optie verwijderen uit mijn veilingen. Kost even wat moeite maar het is blijkbaar nodig.

Bericht 1192 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Pffffffffffff neem een hamburger man!

Photobucket
Bericht 1193 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Check the Mac!

Photobucket
Bericht 1194 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Neem een MacBoreman

-- Bewerkt door mooi_niet_duur op 1 Apr 2012 17:35 CEST

Photobucket
Bericht 1195 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nou zeg! X-(

Ieder z'n meug.

Laat r lekker z'n postings doen. Ik lees ze graag. 🙂

Photobucket
Bericht 1196 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Met verbijstering las ik op nu.nl dan een boer uit protest aardappelen op de dam had uitgestrooid. Zodat iedereen dat gratis kon meenemen. Een paar dagen geleden zag ik op tv iemand die uien op straat had gedumpt.Nou mag van mij iedere boer zelf weten wat hij met zijn oogst doet, maar op straat gooien vind ik toch niet zo tof. In het gratis krantje Metro las ik nog wat langer terug dat de voedselbank in NL bijna zonder eten zit. Misschien dat er wat boeren hun door gedraaide groente daar kunnen brengen? Deze Zondag zijn M en R naar Antwerpen geweest voor een voorstelling van studio 100: "Robin Hood" met Jelle van Spring in de hoofdrol. De acteur die "Kabouter Lui" speelt in de Plopsa series, speelde nu de rol van Broeder Tuk. Zelf ben ik met K thuis gebleven. De hoesjes van cds zitten in scannen die ik op eBay te koop wil zetten, K heeft huiswerk gemaakt en tussen door zijn we om te eten naar Verhage geweest. We hadden een kortingsbon voor sate-menu's. Dat ging er wel in. Rond 18.00 uur kwamen M en R weer thuis.

Bericht 1197 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Pffffffffffff neem een hamburger man!

Voor jou is dat zeker niet zo goed. B-)

Bericht 1198 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Voor jou is dat zeker niet zo goed. B-)

Nee klopt, voor niemand eigenlijk B-)

Neem liever een appel 😛

Photobucket
Bericht 1199 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Eén rotte appel in de mand, maakt al het gave fruit te schand:-)

Bericht 1200 van 1.216
laatste antwoord