annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

De koolmezen hangen aan de zaadbollen. De zon schijnt, de hond wil naar het park. Ja de wereld draaid door. Voel me goed. Wel nog steeds een naar gevoel in mijn buik, maar dat is normaal na een gastro. Ik ga er nog steeds van uit dat het geholpen heeft en ik ben (bijna) medicijn vrij. Alleen vannacht een tablet in genomen om in te slapen. Van morgen vroeg op, de kids naar school en vervolgens met Miranda naar het winkel centrum. De vrijdag boodschappen waren vlot gedaan. Vanavond eet ik Hollandse Andijve Stamppot met gehaktballetjes, van Albert Hein voor in de magnetron. Smullen maar.
Bij de post hadden we vandaag de bestelde Plus Anubis knikkerput. Die wilden de kids zo graag hebben. Ook ontving ik een zwaar beschadigde enveloppe met een kaartje van de tnt er in waarop stond dat het beschadigd was. In de enveloppe moesten Plus muntjes zitten om bij de Plus, Anubis knikkers te trekken. 9 muntjes verdwenen. Daar kan de verzender verder niets aan doen. Waarschijnlijk tussen de sorteer machine gezeten. Ach we hebben al zeker 8 enveloppen met muntjes gekocht en goed ontvangen. De knikker serie is dan ook bijna compleet, en we doen nooit boodschappen bij de Plus... we kopen de muntjes via marktplaats. Veel handiger. Ik vindt alleen de smeerkaas van de plus wel lekker. Maar dat is het dan ook wel.
Vanmiddag het balkon schoon gemaakt. Nou klikt dat heel heftig, maar ik heb gewoon alles wat er stond op de gallerij gezet en toen een paar emmers heet water met "groenaanslagverwijderaar" er over de grond gegoten. Bezem er over, en toen en en ander weer terug gezet. Oude bloembakken, potjes, een houten hertje, in de container gemieterd. Zo is het weer lekker leeg. Ik haal wel een paar nieuwe bakken. Tomaten en aardbei plantjes in een bakje voor het raam gezaaid.
Zo is de dag weer om. Nu even uitrusten achter de pc. De kids komen zo uit school en die willen dan het knikker potje uit proberen. Dan vraagt dat weer alle aandacht.
Bericht 971 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wat een werk, dozen vol pokemon kaarten hebben we de afgelopen avonden uit gezocht. Wat zijn er een hoop verschillende, je hebt first editions, en unlimited uitgaven. Promos, Holos, Reverse holos. Zo kan je wel aan de gang blijven. Ik begrijp goed dat de meeste andere verzamelaars die wij kennen zich beperken tot de Diamond & Pearl series. Maar ik vind de oudste juist zo leuk. Team Rocket kaarten bijvoorbeeld. Dus we hebben nu van die multo mappen met insteek bladen er in. Kunnen er 9 kaarten op een vel. We zijn nu eindelijk klaar met uitzoeken van wat we allemaal hadden gekocht op eBay, Marktplaats etc. Er zijn wel wat dubbelle over gebleven, de nieuwere exemplaren kan Kelly nog wel ruilen op de club, maar de classics kennen zijn leeftijd genoten niet. Daarom een stapeltje Nederlande Base 1 ingescant en op de veiling gezet. In middels hebben we voor Kelly ook een eigen web log gestart over pokemon, maar hij heeft er nog niet echt veel aan gedaan. www.Pokemon.Blogeiland.nl We zullen wel zien wat hij er van brouwt.
Bericht 972 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

eigenlijk ongeloveloos dat die pokemon kaarten nog steeds gespaard worden
heel in het begin hebben we hier ook gespaard
maar op gegeven moment werd het echt te prijzig
tot en met de Team Rocket kaarten
liggen hier de complete series netjes opgeborgen in de kast

Monique

Houdt de wet van drie in ere,
Wat ge stuurt zal driemaal wederkeren.

Bericht 973 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik heb nog wat second edition inverted demos uit de Team Submarine serie (unlimited), wil wel ruilen voor de limited versies van inverted unreleased classics.
Bericht 974 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Tenzij de undiverted Warriors erbij zitten natuurlijk;-)
Bericht 975 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

In de loop van de jaren heb ik heel wat mobile telefoons versleten, meestal gaf de accu het op, of werd het scherm onleesbaar. Ik ben niet zo handig met die moderne apparaten, ik wil gewoon een telefoon waarmee ik kan bellen en gebeld worden: dat is het. Nou, zo gewoon is dat tegenwoordig niet meer. Je hebt openklapbare telefoons, uitschuifbare telefoons, je hebt zelfs telefoons die lijken wel een laptop, je kan dan het scherm rond draaien. Wat moet je er mee? Ik had een Sony Ericsson toestelletje model T280, een al wat ouder, simpel toestel met kleine, maar wel klikbare knopjes. De laatste tijd was het scherm niet zo goed zichtbaar meer, veel stof deeltjes er tussen. Regelmatig viel de verbinding weg en de laatste weken, had ik regelmatig in beeld staan dat ik alleen noodnummers kon bellen. Dan moest ik via het menu weer het voorkeuze netwerk instellen. Ik heb de simkaart vast geplakt omdat ik dacht dat die misschien geen goed contact maakte, maar dat hielp niet. Tijd voor een ander toestel. Eerst maar eens op internet geneusd, maar je het ziet er allemaal mooi uit, maar ik wel het toestel voelen: kan ik lezen wat er in het scherm staat, voel ik de toetsen, weegt het toestel wat, past het in mijn zak. Dus woensdagmiddag maar eens naar de MediaMarkt in Rotterdam centrum. In de folder had ik voor 33 euro een sony gezien. Simpel dingetje. Maar toen ik het in de winkel in mijn handen had, vond ik het niets. Het woog niets ( alsof je met een luciferdoosje aan je oor staat ) en het toetsenbordje bestond uit 1 gedeelte, een soort rubbermatje. Ik drukte er twee keer op met mijn duim, een beetje scheef, en ja hoor, daar ging het matje om hoog en kon ik zo onder de toetsen kijken. Na twee keer stevig knijpen al verrot. Dus maar naar wat anders kijken. Een stukje verder stond een Sony K220i. Mooie knoppen met een hard plastic laagje er op. Ze klikten zelfs voelbaar. Ach, er zit een kamera op (vga) en FM Radio, maar dat gebruik ik toch niet. Duidelijk scherm, fijne knoppen, goed gewicht, zelfde formaat als mijn oude sony, dus past in mijn zak. En dat voor 79 euro. Hmmm. en licht (Cristal) blauw, vooruit dan maar. Ik ging in de ronde staan kijken en even later kwam er een verkoper achter zijn haar vandaan. Deze wil ik, zei ik. Momentje zei hij. Ging op de pc wat inkloppen. "helaas meneer, niet meer op voorraad." Nou, lekker is dat. Waarom staat dat ding dan tentoon. Tjonge jonge. Nou verder kijken dan maar. Maar er was verder niets naar mijn zin. Dus dan maar naar huis.
Vandaag een bezoek gebracht aan de Media Markt op de Oosterhof. Daar hadden ze het toestel wel, maar alleen is deze donder blauw. Toch maar mee genomen. En zo heb ik dus nu een toestel met foto kamera en radio. Modern he. Nu nog op internet zoeken naar bescherm folie voor op het display, want deze wil ik graag kras vrij proberen te houden. De oude telefoon heb ik in de doos gedaan waar ook mijn vorige 4 toestellen in zitten. Dat moet ik nog eens uitzoeken. Want ik heb gehoord dat je die dingen kunt inleveren ten bate van apen? Of zouden ze voor de knutselaar nog wat opleveren op eBay. Ach ze liggen me niet in de weg. Komt nog wel eens, eerst maar eens wennen aan mijn nieuwe toestel. Nou nog iemand om te bellen.
Bericht 976 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hup op ebay!B-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 977 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Onder de advertentie van de spons!:-p

Myrthe

Photobucket
Bericht 978 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Deze week weer hele dagen gewerkt, vermoeiend maar ook wel fijn. De administratie flink bij gewerkt en een controlle slag gedaan op de in productie staande goederen. Fijn om te zien als anderen controleren het resultaat ook ver boven 99% procent is. Ik doe mijn werk dus goed. Binnenkort weer functionerings gesprekken, reken maar dat ik deze goede resultaten ter sprake zal brengen.
In veiling land deze week de nodige schokkende gebeurtenissen. Markplaats verhoogde de plaatsings tarieven in ruim 50 rubrieken. eBay-verkopers zijn nog steeds in shock door de aankondiging dat zij binnen kort geen negatieve feedback meer kunnen geven aan kopers, en pal daar over heen het bericht dat op eBay australie, alleen nog afgerekend mag worden met paypal: wie geen paypal heeft kan dus niet meer kopen op ebay.au .
Als dit ook in anderen landen ingevoerd gaat worden breekt de hel uit onder de verkopers, velen willen immers niets van paypal weten. Nou staat de eBay "community" bij iedere verandering op zijn achterste benen, dus dat is ook nu te verwachten. Inmiddels ben ik alweer toe aan de derde veilingnieuwsbrief, een nieuw project waar ik al een tijdje op zat te broeden: maar broeden is niet genoeg: het moet ook een keer uit komen. Dus aan de slag. Deze week was ook de afsluiting van het landen thema op de lagere school, de klas van Reinier behandelde engeland, en ze hielden een hoedenshow. Kelly was met zijn klas bezig Frankrijk te ontdekken: verbrande crouisantjes en vele DisneyParijs artikelen. Heel leuk allemaal. Ik heb bergen fotos gemaakt. Verder heb ik me schandalig gedragen op eBay, ik heb op een hele lading veilingen van pokemon en yugioh kaarten geboden, en er meer gewonnen dan ik verwacht had: mijn paypal saldo is zowat gehalveerd. Dus vanaf nu de rem er op en even op niets meer bieden. Als alles binnen is en uit gezocht, dan kunnen de dubbelen de veiling op. Dan verdien ik wellicht weer wat terug. We zien wel. Verder weinig nieuws.
Bericht 979 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De zending met 300 pokemon kaarten uit de us is binnen. Netjes verpakt in een flatrate envelloppe. Weinig dubbelle dus daar was Kelly heel blij mee. Iets meer dan de helft is van series die niet toernement geldig zijn en kunnen dus een plaatsje krijgen in de multomap verzameling. De tournement geldige kaarten gaan in de blikken waar uit we regelmatig een nieuw deck samen stellen. Kel heeft zelf een vast deck waarmee hij dan tegen mij oefend. Ik stel dan steeds een ander deck samen dat ik gebruik , blijft het iedere keer een verassing waar hij tegen aan loopt: dat is bij een toernooi immers ook zo: steeds andere decks tegen over je. Zo leert hij de zwakke en sterke punten van zijn wedstrijddeck goed kennen. Verder heb ik deze week weer flink wat tijd gestoken in de veilingnieuwsbrief, een van de projecten waar ik mee bezig ben, sinds ik wat langer ziek thuis was. Je hebt dan immers de tijd je iedeen uit te broeden. Inmiddels ben ik weer full time aan de slag, dus nu moet alles weer gepland worden. Ha.
Vanmorgen de nieuwsbrief van week 17 gemaild en actief gezet op de site. Kijk voor meer info op mijn overmij pagina, want hier mag ik er geen link naar zetten. Zondag gaan we met Reinier naar de film van Samson en Gert, want die draaid in de bios bij ons de buurt. Hotel op stelten heet de film. Dus dat wordt lachen.
Bericht 980 van 1.216
laatste antwoord