annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

daar ben ik het 100% mee eens Ien 😄
laat maar lekker hier staan
daar is de kroeg toch voor!!!

Monique

Houdt de wet van drie in ere,
Wat ge stuurt zal driemaal wederkeren.

Bericht 801 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

"Ezels op de weG" bedoelde ik letterlijk. De link werkt niet omdat deze verwijst naar mijn weblog afbeelding, en die kun je alleen openen van uit de weblog zelf. Was ik even vergeten.
"Ezels op de weB" was een tik fout. Die overigens wel leuk uit pakte in de context.
En wie deze postings niet leuk vind, die koos er zelf voor om het toch te lezen. Dus dat maakt mij niet uit.

Maar goed, de wasmachine blijkt echt helemaal stuk, "Aad met de twee rechterhandjes" heeft de boel uit elkaar gehaald en de kogellagers zitten onbereikbaar ver weg. Ook is het ding al 4 jaar oud. Dus we hebben maar een nieuwe besteld. ( nee niet via eBay ). Donderdag wordt hij geleverd. Dus jullie lezen nog wel hoe dat bevalt. Grote wasjes Kleine wasjesl wie zongen dat? En waarom werd het een hit?
Bericht 802 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ook is het ding al 4 jaar oud 😮

Dan is die van mij al hoogbejaard, bijna een fossiel, die heb ik al zo'n 18 jaar.
Ik vind 4 jaar helemaal nog niet oud voor een wasmachine.

Enne.....gewoon door blijven schrijven hoor, ik lees je stukjes graag. :-)

Bericht 803 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wou net zeggen, 4 jaar ??? wat voor merk is dat?

Hier staat er 1 van 15 jaar oud, ooit nieuw gekocht en doet het nog prima. :-)

het Nederlandse vingertje

Bericht 804 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Huize Boortman zal wat vaker wassenB-)
Bericht 805 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vaker dan Huize Les Bijoux denk je? B-)

het Nederlandse vingertje

Bericht 806 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hij heeft jongens he, hier alleen meiden, die zijn waarschijnlijk wat "schoner". :^O

Bericht 807 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

WHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
daar geloof ik niets van ;)

Monique

Houdt de wet van drie in ere,
Wat ge stuurt zal driemaal wederkeren.

Bericht 808 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

de oude is een candy acs160nl gekocht in 2003 bij de mediamarkt voor 549 euro. We wassen bijna dagelijks.
Bericht 809 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

afkloppen...wat zijn die dingen duur

Bericht 810 van 1.216
laatste antwoord