annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

twee dagen gewerkt en nu al weer uitgeput. Pfff. Wat een achterstand. Nog 65 telefoons inboeken en dan staan er nog een kar vol laptops met randapp. te wachten op de zelfde behandeling. Morgen maar naar ITs voor die combimagnetron, want daar heb ik vandaag echt de puf niet meer voor. Ook nog pech met mn schoenen, twee weken geleden gekocht en nu is de hak er afgebroken. Daar moet ik dus ook mee terug, o.k. ze waren maar 15 euro, maar toch. Zo snel kapot is ook niet normaal.
Bericht 691 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Goedkoop is duurkoop Ronald.

Lijkt me de overeenkomst tussen de schoenen en de magnetron.

en gaat over tot de orde van de dag.

en gaat over tot de orde van de dag.
Bericht 692 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De magnetron was echt niet goedkoop hoor. De magnetron is weer terug gezonden naar de fabrikant, die gaan hem nu helemaal na kijken. We hebben zelf ook gebeld, en de een zegt dit, de ander weer wat anders. Ach het zal wel. We wachten nu maar gewoon weer af.
Inmiddels heb ik de sleutels van mijn vaders huis aan de uitruimers gegeven, binnen twee weken is het huis helemaal leeg, het gaat dan in drie etappes, eerst alles er uit wat verkoopbaar voor ze is, dan afspraak grofvuil voor de rest, en daarna de kasten en het tapijt er uit.
Ze bellen als het klaar is, zodat ik de sleutel weer kan op halen en kan kijken of het goed is. Dus dat is allemaal goed geregeld hoop ik.
Bericht 693 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ernst, Bobbie en de Geslepen Onix

De kids zeurden al een tijdje over Ernst, Bobbie en de Geslepen Onix, dus vandaag....Zondag ochtend, voor half geld naar pathe de Kuip. Daar ging dan de wekker en was het opstaan, eten en de auto in. Hup Hup. We dansten de parkeer plaats over en naar binnen. Dan kom je dus eerst langs de snoepgoed balie. Een zak snoepjes en een emmer popcorn. 10.50 Euro. He? Toe maar. Miranda had donderdag de kaartjes al in de voorverkoop gehaald, dus we hoefden daar niet voor in de rij. Snoep afrekenen en naar zaal 7, Rij 1. Lekker boven in, dus geen gedoe achter je en alles goed kunnen zien. We vond ik het heel vreemd dat we niet gecontroleerd zijn, als we zonder kaartjes waren binnen gelopen had er geen haan naar gekraaid. ( voor de niet pathe kenners: het logo van pathe is een haan! ) haha. Woord grapje. Maar goed, de film was de moeite waard. Gefilmd op herkenbare lokaties, met leuke actie, die achtbaan met het treintje; daar heb ik van de zomer met de kids ook zelf in gezeten. Ook lachen dat het hilton hotel in brussel, gewoon het rotterdamse hilton was. Ook de koopgoot ontbrak niet in de film. Ernst en Bobbie zijn beslist ( met alle respect ) de Bassie en Adriaan van de huidige kinder generatie. Dus heb je kids tussen de 6 en 12 jaar, dan is een bezoekje aan deze film aanbevolen door onze koters. Tegen half een gingen we met de auto naar Barendrecht, Miran met Reinier naar de Mac, en ik met Kelly naar Kentucky. Want Kelly wilde "pannekoek met kip" ( twister-rap ) en Reinier wilde Nuggets. Dus dat maar zo opgelost. De rest van de dag thuis een beetje gerommeld. TV gekeken en gecomputerd. Over een uurtje gaan de kids naar bed en dan kijken wij nog even CSI.
Bericht 694 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Kelly krijgt vandaag zijn laatste prik in het inentings programma. Dus met mamma naar Ahoy, om samen met nog veel meer leeftijdgenootjes een en ander in gespoten te krijgen. Hopelijk heeft hij er niet veel last van. Vanmiddag is hij vrij, dus kan dan fijn wat in huis rommelen aan zijn pc en andere speeltuig.
Bericht 695 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gisteren een dubbel ballon endoscopie gehad in het Dijkzigt, op de mri scan van een paar weken geleden waren een aantal grote poliepen te zien in mijn dunne darm. Die moeten er uit! De keuze was tussen opereren of deze nieuwe scopy techniek proberen.
Ik heb al eerder van deze dubbel-ballon-edoscopys gehad, maar deze keer zaten de poliepen erg ongunstig. Toch het proberen waard. Ik moet mijn PJS-Info-site hier nog over aan passen. Deze week was ook de japanse bedenker van deze bijzonder scope in Nederland. De ingreep is gefilmt en real time mee gekeken door artsen uit verschillende landen in het congres centrum van Dijkzigt. Zij kwamen kennis maken met deze nieuwe technologie. De ingreep is goed verlopen en er zijn twee grote en twee kleine poliepen verwijderd. Nu maar afwachten of ik nu van mijn pijn klachten af ben. En of dit de poliepen zijn die op de mri te zien waren. Ik denk dat ik binnenkort nog een mri moet laat maken om dat te weten te komen. Dat is geen probleem, als ik maar van mijn pijn af ben. Vandaag mag ik weer voorzichtig beginnen met eten. Er is nog gevaar voor na bloeding. En ik voel me heel moe. Dus rustig aan.
Bericht 696 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik voel me al weer een stuk beter, morgen maar eens een stukje buiten wandelen. Vandaag al weer wat steviger gegeten. Morgen ook weer beginnen met normaal eten.
Vandaag ook wat onderdelen van mijn telefoon op de veiling gezet. Ik heb een nieuwe, dus deze spullen heb ik niet meer nodig.
Bericht 697 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ron, sterkte, doe rustig aan en probeer van het mooie weer te genieten

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 698 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ron gefeliciteerd met je 48ste verjaardag !!!:-)
Bericht 699 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

ben je jarig Ron?
wat leuk, op de dag dat ik in ondertrouw ging
van harte gefeliciteerd !

Bericht 700 van 1.216
laatste antwoord