annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Schrale troost, maar je doet wat je kunt om zijn laatste wil uit te voeren. Nogmaals, veel kracht.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 671 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Mijn vader en ik zijn vanavond op tv geweest, de opname in dijkzigt was gefilmd door SBS6. Heel raar om me zelf te zien op tv. Op dit moment zijn we de crematie aan het voor bereiden. We moeten een lijst maken van mensen die een kaartje gaan krijgen en dan zie je ineens hoe beperkt de sociale contacten geworden waren. Met buren en huisarts mee geteld kom ik aan 15 adressen. Morgen een zwarte broek en overhemd halen, want wat ik nu in huis heb aan zwart past me niet meer. Gisteren drie oude pentium pcs bij het grof vuil gebracht, ik heb kast ruimte nodig, want ik wil toch wat dingen uit mijn vaders huis bewaren. Ik ga nu iedere dag na het werk even bij hem langs, en iedere dag is hij er wat slechter aan toe. Zo een mager koppie. Gelukkig heeft hij geen pijn, de morfine staat op standje 3.
Bericht 672 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Heel veel sterkte nogmaals Ronald.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 673 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gecondoleerd en sterkte Ronald.
Bericht 674 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vanmorgen is mijn vader overleden. Deze avond hebben we alles geregeld met de begrafenis ondernemer. Wat komt er nog een hoop bij kijken. Ik heb een heel lijstje gemaakt van dingen die ik moet doen, en van instanties en mensen die ik moet bellen. Daar ga ik morgen gelijk mee aan de slag. Voorlopig maar even niet naar het werk. Prive gaat nu echt een keer voor.
Bericht 675 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Heel veel sterkte!
Bericht 676 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst..
Nancy

Bericht 677 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Mijn deelneming, Boortman en veel sterkte voor de komende tijd.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 678 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst

Photobucket
Bericht 679 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gecondoleerd en veel sterkte