annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Ben weer behoorlijk opgeknapt, morgen weer werken. Wel volgende week naar de arbo arts, want daar heb ik een oproep voor gekregen. Erg handig, ben ik weer een dag niet facturabel. Dus morgen maar eens bellen of ik daar niet onder uit kan komen. Want ik voel er weinig voor, helemaal naar Gouda om uit te leggen dat ik naar het ziekenhuis ben geweest. Terwijl ik dat bij mijn ziekmelding al had door gegeven. Binnenkort ook weer een paar avonden naar ijsselsteijn voor een cursus. 8 avonden worden dat. Ben ik pas tegen 12 uur savonds weer thuis, en de volgende ochtend weer gewoon naar het werk he.
Ach je moet er wat voor over hebben. Want ik ga natuurlijk wel voor het certificaat. En dat betekend carrierre kansen in de toekomst. Dus het mot maar.
Morgen ben ik ook nog jarig. 47 wordt ik. Kreun steun. Gelukkig weten ze het niet op het werk, want ik heb geen geld om te tracteren. 20 man zitten er op mijn afdeling. Dus ik hou lekker mijn mond. Nou maar hopen dat niet een of andere grapjurk mn stoel heeft versierd.
Bericht 491 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Personeelszaken heeft het feest al voorbereid B-)

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~ PDA says: Groetjes van het 24/7 eBay-spook!

I am allergic to alcoholics

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~ PDA says: Groetjes van het 24/7 eBay-spook!

I am allergic to alcoholics

Bericht 492 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Mooi dat je weer aan het werk kan, ja die arbo arts.... zucht. Zal morgen effe naar je werk bellen dat ze het vooral niet moeten vergeten dat je morgen jarig bent. Bij deze alvast gefeliciteerd hoor. 🙂

Werk ze morgen dan maar.
Bericht 493 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het bezoek aan de arboarts gaat niet door, mijn teamleider heeft voor me gebeld. Hopelijk hoor ik er verder niets meer over.
Maandag en Dinsdag avond naar curses in ijsselteijn ik ben benieuwd hoe laat ik thuis ben. Met een beetje geluk nog voor middernacht. Ik heb een mail gezonden aan de andere deelnemers, of iemand mij een lift kon geven, maar ik heb geen enkele reactie gehad. Dus het ziet er naar uit dat ik daar inderdaad naar de bus halte moet wandelen.
Helaas. Maar zo als altijd bij teleurstellingen, niets aan te doen.
Bericht 494 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoera, ik heb toch een lift gekregen. Dank collega Dannis. De eerste twee curses avonden zijn vlot verlopen.
Volgende week weer twee avonden.
Morgen avond handel ik de verlopen veilingen af en maak ik alles verzend klaar. Ja mensen, af en toe lukt het gewoon niet om alles per dag af te handelen. Maar weest gerust. De spullen komen er aan.
Bericht 495 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Alweer een week voorbij. Kei hard gewerkt, want ik moest helpen met verhuizingen op de zaak. 7 pcs met ieder twee schermen en schakelkastjes. Wat een kabels. Gelukkig had ik stickers bij me, dus kon alles logisch nummeren.
FF een rustig weekend en dan maandag en dinsdag avond weer naar cursus. Ik ben benieuwd welk itil deel we deze keer gaan behandelen..

Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.

Bericht 496 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wheeeeee, ik ben zondag ziek geworden. Gloeiende koorts, overgeven en leegloop ( zeg maar leeg spuiten ). Volgens mij ben ik ineens 5 kilo lichter. Ziek gemeld, bij de opdrachtgever, de werkgever en bij de cursus gever.
Ik vind het zo jammer, Want zonder de cursus avonden bezocht te hebben mag ik geen examen doen. Dat is nu eenmaal zo met exin/itil. Vannacht geslapen van 4:12 tot 5:20 uur. de rest van de nacht van bank naar wc gelopen. Onze wc-stortbak doet er 6 minuten over om weer vol te lopen. Telkens als ik dacht, nou ben ik leeg er komt niets meer, moest ik een paar minuten later weer. Het was een paar keer alleen maar lucht, maar daar voelde ik geen verschil meer in. Dus bij iedere aandrang, hub weer onder de vliesdeken uit naar de gang strompelen. En een kramp, niet normaal. Heden ochtend maar een dusputalin in genomen, en proberen weer broodjes te eten. ff wat vastigheid er in. Het MOET morgen over zijn, want ik wil met mijn vrouw mee naar de kaakchirurg.
En ik dacht nog wel dat dit jaar beter zou gaan dan vorig jaar. ZUCHT.
Bericht 497 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Jeetje Ron, en dat kun je er nog wel bij hebben
zo was ik eerverleden week dus aan de beurt, met twee dagen werd het al minder, dus hoop voor jou hetzelfde
sterkte ermee
en morgen ook sterkte bij de kaakchirurg

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 498 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo mensen, ik ben er weer boven op. De buikgriep is over en ik ben weer aan het werk. Wat een gedoe. Er waren meer mensen ziek op het werk, dus ik zal het daar wel op gelopen hebben. Jammer genoeg heb ik twee curses avonden gemist door dit, maar er is nog een kans dat ik toch examen mag doen. Ik ga vragen of ik de gemiste opdracht kan inhalen. Want ik wil toch wel graag examen kunnen doen. Dit weekend heeft mijn schoonvader voor het laatst gewerkt, hij is nu met de FUT. Van de zomer gaat hij zijn fiets hobby weer uit voeren. Krijgt hij weer beenspieren. Ha.
Bericht 499 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Turbo lister doet het niet meer op mijn laptop.
Windows98se, ik heb vanochtend de ms updates geinstalleerd, nu start turbo lister niet meer.
Ik heb de lister verwijderd, op nieuw op gestart, mdac en dot.net op nieuw geinstalleerd, gereboot, turbo lister gedownload, en opnieuw geinstalleerd, de mdb bestanden van readonly afgehaald. maar geen succes. Blijft niet op starten. de volgende fout meldingen staan in het log.

=================================================
[2006/04/14 15:06:19.090] FF057EB5 ErrorHandler.cpp(67) : L=7:C=1:U=0 No Error Info posted; HResult: 0x80040154 nFile: .\K2DaoDatabase.cpp, Line: 71
[2006/04/14 15:06:19.090] FF057EB5 AppDB.cpp(94) : L=1:C=1:U=0 Failed to open app db: 80004005
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 K2.cpp(2113) : L=1:C=1:U=0 exception: Failed to open app db
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 K2.cpp(213) : L=1:C=1:U=0 Failed to open app db
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 ErrorHandler.cpp(67) : L=7:C=1:U=0 No Error Info posted; HResult: 0x80040154 nFile: .\K2DaoDatabase.cpp, Line: 291
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 K2DaoDatabase.cpp(294) : L=7:C=1:U=0 Failed to open db: C:\PROGRAM FILES\EBAY\TURBO LISTER\Data\App.mdb
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 AppDB.cpp(638) : L=1:C=1:U=0 failed to compact DB: C:\PROGRAM FILES\EBAY\TURBO LISTER\Data\App.mdb
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 K2.cpp(4816) : L=1:C=1:U=0 exception: failed to compact DB
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 K2.cpp(218) : L=1:C=1:U=0 Failed to compact App DB
[2006/04/14 15:06:19.140] FF057EB5 <<< DebugLog destructing >>>

Wie weet raad?
Bericht 500 van 1.216
laatste antwoord