annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

:^O
Bericht 1051 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik heb vandaag de hele dag al mijn bui aan. Er komen zins constructies uit mijn mond waar van ik me achteraf afvraag hoe ik er op kom. Vanmiddag werd ik gebeld door een gast die mij het heugelijke nieuws dacht te brengen dat ik geselecteert was om een gratis kennismakings pakketje te ontvangen met Vloeibare Knoflook Dragees. Want een gezond lichaam is het ideaale huis voor een gezonde geest. Gast, zeg ik, dat hele wellness gebeuren is nixs voor mij. Er viel eens een kruidvat kassatopper van 1.99 Euro ( Vivaldi with Calming Oceaan Sounds en zee-koeie-geloei ) in mijn mandje en dat had de zelfde werking op me als een brandnetelsap-clisma op een rooie reet baviaan met een gescheurde sluitspier. En dacht je dat ik die gast daar mee weg gelult had een de telefoon? NEE, hij zegt dood leuk: Ik bel niet over muziek meneer. Respect gast. Het zal je baan wezen. Slik die dingen zelf maar.
Bericht 1052 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Alweer een weekend dat ik niet naar het centrum kan. Nu ia alles weer afgezet voor de bavaria race. Kunnen ze de coolsingel en omgeving niet beter gelijk plat walsen er een soort malieveld van maken? We hadden hier een paar jaar de lege mullerpier waar op festiviteiten konden plaats vinden. Maar die is nu volgebouwd met een "media park" waar volgens mij niemand wat mee doet. Bestaat StadsTV uberhaupt nog wel? En zouden die nu allemaal verslag doen van de bavaria race? Nou ik ga er niet naar toe ( heb zelfs gehoord dat je zou moeten BETALEN om in de herrie en uitlaat gassen te staan ) . Nou ik ga vandaag lekker in de zon zitten met mijn laptop en een beetje surfen op eBay. Ik zoek voor mijn ventjes nog wat pokemon kaarten, EN ik zoek het DS Lite spel Night Mare Before Xristmas. De magnetron staat aan met een lekkere kant en klare hamburger. Gekocht bij de AH, druk trouwend vanmorgen bij de AH, allemaal voormalige C1000-klanten, die nu de C1000-vestiging dicht is, lopen te zoeken naar vervangende huismerk producten.
Bericht 1053 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gisteren ben ik voor assertiviteits training naar Diemen geweest, weer een puike curses van F. met de nodige handsvaten die zowel werk gerelateert als prive toepasbaar zijn. Het boekje "assertief op het werk" heb ik in de trein gelezen.
Helas gingen vanmorgen mijn schoenen stuk. Maar gelukkig gaan we vrijdag avond toch naar de oosterhof, want er zijn nieuwe pokemon kaarten uit, en die willen onze knullen wel hebben, en daar is ook een grote schoenen winkel. Vast iets voor mij er bij. Ik had toch nog een paar staan, dus ik hoef niet op blote voeten naar buiten.
Wel heb ik gelezen dat er mensen zijn die ALTIJD op blote voeten lopen, en dan bedoel ik niet in de bushbush, maar hier in nederland. Het lijkt me dat je dan beste veel reacties krijgt, hoeveel er daar dan assertief van zijn, ga ik niet raden.
Verder is alles goeg gegaan vandaag, nog wel wat last van mijn rug en buik, maar de verhoging van de pijnstillers heeft goed geholpen. Bijna vakantie, nog een paar daagjes werken en dan heerlijk rust.
Bericht 1054 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Fijne vakantie! 😉 (niet te vaak naar de Mac hé..niet zo gezond voor je buikproblemen!)B-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 1055 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het feest kan beginnen, mn salaris is binnen.
Hop Hop Hop, naar de schoenenshop.
Fraaie instappers.
Bericht 1056 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Bijna vakantie, alleen deze dag nog werken.
Bericht 1057 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Alvast een fijne vakantie toegewenst,en met veel zon.
;-)B-)

Klaas

Bericht 1058 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

@1055
Hoeveel?
Bericht 1059 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zondag werden we uitgenodigd voor een bakje koffie bij Opi en Omi, ze hadden ook nog "wat op de trap staan" voor ons. Dat bleek dus een van de orgeltjes te zijn. Dat staat nu op Kelly zijn kamer zodat hij thuis ook kan oefenen met spelen. Hij heeft er echt zin in. Er is ook een curses voor op internet. Je krijgt dan iedere week een mailtje met oefeningen en video-voorbeelden. Tja, Kelly vind het orgeltje wel leuk, maar om nou les te gaan volgen.... Hij leert het liever zich zelf. Beetje na spelen en zo. We zien wel wat er van komt. Onder weg naar huis maar even gestopt bij Verhagen en een familie bak patat mee genomen. Geen zin om te koken, dus maar weer eens een snelle hap. Reinier speelde StarWars op de PC. En veroverd planeten bij de vleet. Maandag - Vakantie: een uitstapje naar Slagharen (daar geniet je nog het meest) ooit begonnen als 24 huisjes met bij ieder huisje 1 pony; is inmiddels uit gegroeit tot attractie avonturen park. We hadden gratis toegangs kaartjes, dus behalve de benzine ( is toch bijna 2 uur rijden van uit Rotterdam) en 7 euro parkeer kosten, waren we geen verplichte euries kwijt. Natuurlijk kochten we wel wat eten en drinken, een foto van de boomstam splesh en een dvd van Reinier in de onderste boven achtbaan "emotioncam". Onze waaghazen zijn weer in allerlei kluts en slinger gevallen geweest. Zonder kotsen. Op de terug weg hebben we een uurtje gepauzeerd bij "afslag 11", jawel de MAC. Savonds laat de hond nog opgehaald en toen lekker naar bed. Dinsdag een rustdag, beetje internetten, wassen en de hond borstellen. Morgen gaan we naar WalibiWorld.
Bericht 1060 van 1.216
laatste antwoord