annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Gewoon iedere twee weken naar de openbare bibliotheek en kies wat fatsoenlijke leesboeken voor kinderen uit. Dat is een grote prikkel om van bepaalde zaken meer te willen weten. Hebben ze al die games niet nodig. Heb niks tegen games-integendeel(booming business) , maar kinderen moeten wel een beetje algemene ontwikkeling krijgen.....
Bericht 1041 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

gebeurt dat echt nog tegenwoordig? :O

het Nederlandse vingertje

Bericht 1042 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Lang leve de Harry Potter Luister boeken.
Bericht 1043 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wanneer ik mijn pc op start, komt de volgend windows melding: "Het station is niet gereed voor gebruik, het is misschien niet gesloten. Controleer of er een schijf in station \Device\Harddisk6\DR20 is geplaatat en of het station is gesloten", ik kan dan kiezen voor Annuleren, Opnieuw, Doorgaan. Maar wat ik ook kies, de melding komt na enige tijd weer terug. Het ligt aan mijn externe harddisk. Het is een Lacie. Ik heb het met een andere usb kabel, op een andere usb aansluiten EN op een andere pc met de zelfde melding als gevolg. Helaas staan op deze schijf alle afbeeldingen van mijn veilingen ( sinds 2000) en al mijn fotos. Ruim 100Gb aan zooi. Mijn website archieven etc etc. En backups maken naar dvd, nooit gedaan natuurlijk. Wat kan ik hier nog aan doen?
Bericht 1044 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Misschien kunnen ze je hier wel helpen.

http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/index.php

Klaas

Bericht 1045 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

50% korting op de plaatsingskosten
Tijdens deze promotie krijgt u 50% korting op de plaatsingskosten voor al uw aanbiedingen op eBay.be in veilingformaat of aan vaste prijs. De actie loopt van zondag 27 tot en met maandag 28 juli 2008 op eBay BELGIE!!! Lees de voorwaarden op eBay.BE
Bericht 1046 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Bericht 1047 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

?:|

Bericht 1048 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

We zijn dit weekend met de kids naar België geweest. Zaterdag ochtend vroeg vertrokken we met een rugzak vol met drinken en broodjes en een AH tas met kleding, zwemkleding en wat pakken ijsthee. Tegen 10 uur waren we in Kasterlee, waar we Bobbejaanland bezochten. We zijn daar in mei voor het eerst geweest en het beviel toen zo goed, dat we dachten: Dat moeten we eens als weekend over doen. En nu was het zover. Hoog en Laag, Links en Rechts, Ondersteboven en weet-ik-veel-hoe-nog-meer slingerden de kids door de atracties. Af en toe ruzie, af en toe dikke maatjes. Tegen 5 uur vertrokken we naar de dichts bijzijnde McDonalds, andere mayo dan in NL, verder de bekende dingen, ik nam een Chicken MythicTM menu best lekker voor een keer. Daarna vertrokken we naar het hotel, De Residentie, een Frans Landhuis omgebouwd tot hotel, voor de kids was er een slaapbank gedekt in de kamer en voor ons een waterbed. Wouw. Dat ligt wel ff raar. Er was ook een zwembad in het hotel, dus daar namen we nog even een opfris duik. Kelly ging lekker in de “djakoesie” liggen koken. Reinier ontdekte dat er een hokje was waar een emmer aan het plafond hing, als je aan het touwtje trok kwam er een plens koud water over je heen. Lachen natuurlijk. We zijn redelijk vroeg gaan slapen. De volgende ochtend lekker ontbeten, keuze genoeg, allerlei beleg en soorten broodjes. Tegen half 10 checkten we uit en gingen voor de tweede dag naar Bobbejaanland. Ook nu weer het bekende gegil in de attracties. We gingen ook naar de Bobbejaan Paarden show, best leuk. Er was nu ook een promo stand van de Wii-sports, nou de mannen wilden dat wel proberen en zo gingen skiën en schans springen, hardlopen en nog wat met ballen op een plateau. Ze kregen ieder een paar Wii sokken en die mochten ze houden. Daarna gingen we naar een andere Wii stand en daar gingen ze boksen en bowlen. Wat een lol. Dus het gezeur, “mag ik een Wii?” was weer oneindig lang in de auto. Nou jullie hebben genoeg apparaten voor spelletjes, ik moet niet nog zoiets in huis. Ik blijf niet aan de gang. Staat straks de hele buurt bij ons te skiën en zelf komen de apen dan niet meer aan de beurt. Of ze vinden er na 2 maanden nixs meer aan, zoals aan alles dat ze tot nu toe absoluut moesten hebben. Nee geen wii. Tegen 4 uur gingen we eten in het park, kipvingers, patat, frikadel, de bekende frituur hap. Daarna nog een laatste rondje en toen het park uit weer naar de auto en naar huis. Ruim een uur later waren we terug in Rotterdam, haalden de hond op en gingen weer lekker naar huis. Je eigen bed slaapt toch het lekkerst. Gelukkig had ik maandag ook vrij genomen, dus we konden lekker bij komen.
Bericht 1049 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Morgen dance parade in de stad, ik heb mn oordoppen klaar liggen. Ik ga wel naar zuidplein, verwacht dat het daar heel wat minder druk zal zijn dan anders.
Bericht 1050 van 1.216
laatste antwoord