annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

Tsssss graag of niet! B-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 701 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Das pas ***BREAKING NEWS ***

Ing heeft S & S niet ingezet
Myrthe.....FELI

Photobucket Marianne

Photobucket Marianne
Bericht 702 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

#87 Ik vind dat liedje ook niets,maar ik lig wel in een 3 dubbele deuk als ze in de finale komt.
Ik vind het sneu voor het meiske,ze heeft wel een mooie stem voor zo'n jong ding.
handtekening

handtekening
Bericht 703 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Die Engelstalige versie vind ik wel leuk in ieder geval beter als dit, aan de andere kant vindt ik het wel leuk dat er in de eigen taal gezongen wordt, maar ja doe het dan ook meteen goed, het laatste Nederlandstalige nummer dat het goed deed was hemel en aarde van edsilia rombley ze werd er 4e mee dat was in het jaar dat die Israelische papegaai won.

Photobucket

Stephan

Bericht 704 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Moeder failliet door verwende dochter
AMSTERDAM - Een 9-jarig meisje wordt zo verwend door haar moeder dat het gezin het huis moet verkopen om aan de wensen van de dochter te kunnen voldoen. Suppernanny Jo Frost spreekt van een minimonster.

Moeder Moya Wren-Campbell werd zo wanhopig van het gedrag van haar dochter dat ze het bekende opvoedingsprogramma inschakelde. Suppernanny Jo, die bij ons wordt uitgezonden op RTL4, wist niet wat ze zag toen ze bij het Schotse gezin binnenstapte.

De kasten van het meisje hangen vol dure designerkleren, wat de moeder duizenden euro's per maand kost. Daarnaast doet het meisje mee aan allerlei schoonheidswedstrijden, die ook zo'n 5000 euro per maand kosten. Krijgt dochterlief geen nieuwe kleren, schreeuwt ze het hele huis bij elkaar, scheldt ze haar moeder uit en smijt met deuren.

Jo Frost maakte snel duidelijk dat de moeder verantwoordelijk is voor het gedrag van wat zij noemt 'Frankenstein' en gaf haar tips om haar dochter te heropvoeden. Deze hulp kwam echter te laat want de deurwaarders stonden al met zo velen op de stoep, dat het huis van het gezin inmiddels noodgedwongen te koop staat. Photobucket
Bericht 705 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Dit is zo bespottelijk of uitvergroot waanzinnig:^O Photobucket
Bericht 706 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

😮 Indd eigen schuld..opvoeden die "handel" :^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 707 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

B-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 708 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

en waar is de vader in dit verhaal?

laat de financien zeker over aan zijn vrouw B-)

dromen

dromen
Bericht 709 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Vader is er vandoor! B-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 710 van 1.448
laatste antwoord