annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

Wat lief.
Getrouwd met de jeugdliefde.

Ik ben nog wel vrienden (hyves) met mijn oude liefdes, maar zie ze nooit (wonen ook een beetje te ver weg). Het is leuk om zo nu en dan eens wat te mailen.
Ik heb geen behoefte om ze te zien.
Mijn grote liefde woont in hetzelfde huis als ik;-) ......
koevje
Photobucket
......
koevje
Photobucket
Bericht 591 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Wel Miran

Zou ik alles over kunnen doen met de wetenschap van nu
zou ik een paar dingen anders doen, maar wel met dezelfde vent;-)

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 592 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Ing...dat vind ik nou het TOP-PUNT van echte liefde

Mooi gezegd van je ......

Photobucket Marianne

Photobucket Marianne
Bericht 593 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

BADHOEVEDORP - De skimfraude in Badhoevedorp zou wel eens één van de grootste pinpasfraudezaken uit de Nederlandse geschiedenis kunnen zijn.
Dat schrijft het Haarlems Dagblad. Er zou al voor minstens 1,9 miljoen euro zijn geplunderd van klanten die bij een filiaal van Albert Heijn boodschappen deden. Banken hebben de meeste mensen inmiddels schadeloos gesteld. Skimmers hebben tussen eind december en afgelopen zaterdag de gegevens gekopieerd van klanten van de AH. Bij hen zijn al massaal flinke bedragen van rekeningen afgeschreven. Photobucket
Bericht 594 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

AMSTERDAM - Het besluit van het kabinet om de kilometerheffing in te voeren wekt alom beroering. Veel in de plannen van verkeersminister Eurlings is onduidelijk, zoals: wat zijn de verwachte kosten van de kilometerheffing, wat zijn de gevolgen voor de privacy door de installatie van negen miljoen kastjes in auto's en vrachtwagens én wat is het effect op de files? Verkeersminister Eurlings is bereid naar de Nederlandse automobilist te luisteren en blaast het plan af als uit een peiling van de ANWB blijkt dat er geen draagvlak is. Laat nu alvast uw mening horen in de enquête van De Telegraaf.

Verkeersminister Eurlings is bereid naar de Nederlandse automobilist te luisteren en blaast het plan af als uit een peiling van de ANWB blijkt dat er geen draagvlak is. Laat nu alvast uw mening horen in de enquête van De Telegraaf. Photobucket
Bericht 595 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Hard fruit zacht geprijsd

Uitgegeven: 23 januari 2010 09:06
Laatst gewijzigd: 23 januari 2010 09:06
ZOETERMEER - Appels en peren zijn deze dagen in de supermarkten aantrekkelijker geprijsd dan een jaar eerder. Een goede oogst in Europa heeft geleid tot grotere voorraden, vooral van peren. Tot teleurstelling van de fruittelers heeft dat lagere prijzen voor hun ''hard fruit'' tot gevolg.

Uit cijfers van het Productschap Tuinbouw blijkt dat een kilo Elstar-appels nu in de supermarkten gemiddeld een kwartje goedkoper is en een kilo Conference-peren zelfs drie kwartjes.
Vier supermarktketens deden deze week handperen in de aanbieding.

Bericht 596 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Heerlijk een appel! ;-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 597 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Ik merk er niets van.
Betaal voor een kilo Doyenne du Comice nog altijd 1 euro 9 de kilo.
Is volgens mij duurder dan verleden jaar.
Penny
Photobucket

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!
Bericht 598 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Yep lekker zon appel die je heerlijk kan opeten in je auto achter het ingebouwde kastje van minister Eurlings, waarbij je gevolgd wordt tot aan plaats bestemming. Photobucket
Bericht 599 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

:^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 600 van 1.448
laatste antwoord