annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

ééntje maar? 😮

hier gaan er dagelijks heel wat meer naar binnen en dat is naar mijn idee een goede bescherming tegen virussen en bacteriën zoals bijv. griep

vorig jaar ook zo aan huisarts uitgelegd en die zij niet dat het niet zo was maar dat elk nadeel zijn voordeel heeft 😉

in die prikjes kan veel schadelijker spul zitten dan in 25 peuken per dag, het is volgens mij maar wat je gewend bent

Bericht 321 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

😉 foutje van mijn kant...zolang ik elke dag nog sigaretten rook..moet dat natuurlijk zijn! B-)

Je moet zo opassen hier....:-p

Myrthe

Photobucket
Bericht 322 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

oppassen dus...:^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 323 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

ja ik let op

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 324 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

:^O muts ]:)

Myrthe

Photobucket
Bericht 325 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

op Pasen :-p

Bericht 326 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

B-):-p

Myrthe

Photobucket
Bericht 327 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Plastisch chirurg fabriceert eigen 'ideale' vrouw

Een Engelse plastisch chirurg wachtte niet tot hij de perfecte vrouw tegenkwam; hij maakte haar zelf.

De chirurg: 'Toen ik Cany voor het eerst zag, had ze wat fysieke oneffenheden maar ik wist ook dat er meer in zat', aldus de plastisch chirurg. Hij trouwde met haar en het werk kon beginnen. 'Ze had brede heupen en dijen en die hebben we aangepast. En daarna hebben we nog wat dingen veranderd.' In totaal onderging de vrouw acht operaties, waarbij borsten (van cup A naar F), dijen, ogen en gezicht werden veranderd. Liposuctie en botox-injecties zorgden voor de puntjes op de i.

Verliefd
Nadat Reza 18.000 pond in zijn vrouw geïnvesteerd had, werd hij dan eindelijk verliefd en ook Cany lijkt ingenomen met de keuzes van haar man. 'Als je echtgenoot een plastisch chirurg is, is de scalpel je beste vriend', aldus de blondine die, sinds het ‘werk’ van haar echtgenoot erop zit, heimelijk nog een ingreep liet uitvoeren.

Grote neus
Reza zelf is overigens niet alleen overgevoelig voor de schoonheidsfoutjes van zijn echtgenote. 'Zelf heb ik een te grote neus', zegt de chirurg tegen The Sun. 'Die heb ik van mijn vader geërfd. Mijn zakenpartner heeft een nieuwe voor me gemaakt.'

(nursing.nl)

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2707453/Doctor-weds-dowdy-girl-then-builds-himself-his-ideal-wife.html

Bericht 328 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Had het gisteren al gelezen/gezien....gestoord zooitje B-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 329 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

8 operaties is nog niet eens zoveel 😛
Bericht 330 van 1.448
laatste antwoord