annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

*** BREAKING NEWS ***

HET draadje met al het belangrijke nieuws.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 1 van 1.448
laatste antwoord
1.447 ANTWOORDEN 1.447

*** BREAKING NEWS ***

#98 gooi dan iet je klokhuis uit het raam Kaar!!
Big Brother is watching you.
handtekening

handtekening
Bericht 611 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

+n
handtekening

handtekening
Bericht 612 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Wil je bent verplicht een kastje in te bouwen, waarvoor je zorg moet dragen, bij niet werkzaam, zo snel mogelijk laten repareren, daar gaat een forse boete op rusten.
Ik wil geen kastje, laat me geen oor aannaaien door de overheid, de berekeningen die ze er op los laten, laten een kostenverhogend beeld zien, nee niet die van Eurlings, maar het is al lang bekend dat hij zich daar niet geheel en al over uit kan laten, sinds wanneer vertrouwen we de overheid daarin.

Mijn schoonzoon heeft speciaal een hybride auto aangeschaft, daar is ook nog niets over bekend of hij dan zn korting krijgt.

We kunnen met zn allen een oldtimer aan gaan schaffen, wil ik wel hoor, dan zullen ze op hun neus kijkenB-)

En big brother is watching you indd dat is zeker ook een reden voordat je weet is plaats bestemming/plaats delict.
Dan zal je moeten gaan bewijzen waar je dan wel was.

Ik had het initiatief al gesteund van de VVD die hierin ook een duidelijke stellingname heeft.

Maar iedereen mag een andere mening hebben. Straks zitten we met een heleboel kastjes elders ook, weet je veel wat ze nog meer bedenken. Photobucket
Bericht 613 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Gerrut die bpm hebben we ook laten gebeuren, we zijn de enige daarin! Photobucket
Bericht 614 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Ik ben het helemaal met je eens Kaar.

Ik reageerde alleen op jouw posting in #98 met je appel :^O
Ik heb al gehoord ,dat zo'n kastje al gauw 1800 euri gaat kosten (gehoord he)
Hoeveel mensen kunnen dit niet ophoesten?
handtekening

handtekening
Bericht 615 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Yep en als laatste Wil,

Daarnaast geloven negen van de tien niet dat het aantal files zal verminderen en ook de aantasting van de privacy, met een kastje in de auto dat alle ritten registreert, zit velen flink dwars. Verder waarschuwen veel stemmers voor fraudegevoeligheid en systeemfouten.

Zeker in combinatie met het feit dat de eindafrekening niet gespecificeerd zal worden en er geen beroep tegen mogelijk is.

Wie wil dit nu. Photobucket
Bericht 616 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Of die kastjes er komen of niet is allang bepaald,
Nou nog hoe brengen we het.
Zo dus een referendum, alsof "wij" het beslissen.

Er word gewoon een spelletje gespeeld

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 617 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

Er word gewoon een spelletje gespeeld

Mens erger je niet ;-)

Klaas

Bericht 618 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

ik niet, heb wel wat beters te doen:-D

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 619 van 1.448
laatste antwoord

*** BREAKING NEWS ***

de aantasting van de privacy, met een kastje in de auto dat alle ritten registreert, zit velen flink dwars

welke privacy? de moderne, westerse mens laat al een dusdanig electronisch spoor achter dat er van privacy al jaren geen sprake meer is, de meeste van ons zijn al op de voet te volgen

Ik heb al gehoord ,dat zo'n kastje al gauw 1800 euri gaat kosten

dat kan je niet serieus nemen, ofwel? 😉

wel maak ik me enigszins zorgen over technische kennis en het vermogen tot het maken van een kloppend budget bij overheidsinstanties, maar gezien het gebruik dat ik maak van de auto in combinatie met mij voorliefde voor importauto's blijf ik vooralsnog voorstander

ik kan ook nog iedere keer hartelijk lachen om de noord/zuidlijn, dus wie weet hoeveel er om de kmheffing gelachen kan worden in de toekomst? B-)
Bericht 620 van 1.448
laatste antwoord