Wil je bent verplicht een kastje in te bouwen, waarvoor je zorg moet dragen, bij niet werkzaam, zo snel mogelijk laten repareren, daar gaat een forse boete op rusten.
Ik wil geen kastje, laat me geen oor aannaaien door de overheid, de berekeningen die ze er op los laten, laten een kostenverhogend beeld zien, nee niet die van Eurlings, maar het is al lang bekend dat hij zich daar niet geheel en al over uit kan laten, sinds wanneer vertrouwen we de overheid daarin.
Mijn schoonzoon heeft speciaal een hybride auto aangeschaft, daar is ook nog niets over bekend of hij dan zn korting krijgt.
We kunnen met zn allen een oldtimer aan gaan schaffen, wil ik wel hoor, dan zullen ze op hun neus kijkenB-)
En big brother is watching you indd dat is zeker ook een reden voordat je weet is plaats bestemming/plaats delict.
Dan zal je moeten gaan bewijzen waar je dan wel was.
Ik had het initiatief al gesteund van de VVD die hierin ook een duidelijke stellingname heeft.
Maar iedereen mag een andere mening hebben. Straks zitten we met een heleboel kastjes elders ook, weet je veel wat ze nog meer bedenken.