annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Weer prachtige foto's Henry
Ook jouw foto was heel mooi Dineke
*****PENNY*****

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!
Bericht 801 van 3.109
laatste antwoord

Mooi Henry! Ja voordat zo'n beestje 'opengeklapt' voor je camera wil gaan zitten ...

De laatste dagen zie ik ook hoornaars rond m'n vlinderstruik vliegen. Die 'superwespen' (die al helemaaaaal niet stil willen zitten) jagen de vlinders uit de struik. Image hosting by Photobucket
Photobucket
Bericht 802 van 3.109
laatste antwoord

die foto van jou is zeker goed dineke,het is best moeilijk om een bewegend insect vast te leggen en ook nog vaak op een door de wind bewegende bloem.
ik loop er ook steeds tegen aan dat het kleinste zuchtje wind of de beweging van de vlinder en vooral bijen en wespen die maar niet stil willen zitten niet goed scherp gefotografeert krijg.
Bericht 803 van 3.109
laatste antwoord

Wat een mooie foto's allemaal, ik moet ook weer eens nodig aan de slag als ik dat zie.
Vandaag geen vlinders gezien want het geeft lekker gegoten, gegoten en nogeens regend.
De tuinen knappen ervan op, ik geniet zelfs van het gras van de buren wat weer groen wordt.
Tsja, die mensen zelf kijken er duidelijk niet naar op, heb zelf de Rodo nog water gegeven die net over de draad stond (ik vond het zo zielig).
Morgen krijgen we weer lekker regen....heerlijk!
Vanaf volgende week wordt het weer Vlinderskijken.

Groetjes, Maico
Bericht 804 van 3.109
laatste antwoord

Ja hier is het ook aardig nat. Ik heb voor het eerst een bloem in de waterlelie. Had deze al 6 jaar in een vijvertje, speciekuip), nog nooit gebloeid. Deze zomer in een andere kuip, op een zonnig plekje en yes! een bloem!

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 805 van 3.109
laatste antwoord

Vandaag weer een flinke lading regen ! -Ik ben er nog nooit zo gek van geweest.
Lizz wat leuk dat je Waterlelie is gaan bloeien, je moet ze inderdaad in de zon zetten want anders doen ze niets.

Zelf heb ik er een aantal in een grote gietijzeren deegkuip met folie gezet en die doen het super.
Dat zijn eigen stekken uit onze 'echte vijver' maar ze bloeien ook heel erg mooi.
Sommige soorten vragen best wat ruimte, de bladeren groeien dan over de ton en de bloei blijft dan vaak achter.

Groetjes, Maico
Bericht 806 van 3.109
laatste antwoord

Oh, nu weet ik waarom mijn waterlelie (ook in speciekuip) niet meer bloeit. De plant die ernaast staat is te groot geworden, neemt de zon weg. Image hosting by Photobucket
Photobucket
Bericht 807 van 3.109
laatste antwoord

Dat is inderdaad het geheim...ze komen ook alleen open in de zon.
Een Waterlelie moet echt in de zon staan want anders heb je enkel blad.
Als ze bloeien is het prachtig....voedsel heef ik ze nooit (hoewel dit volgens sommigen zou moeten).

Groetjes, Maico
Bericht 808 van 3.109
laatste antwoord

Ik denk dat als de planten die ernaast staan te groot worden ook nog teveel licht wegnemen voor je waterlelie.

Groetjes, Maico
Bericht 809 van 3.109
laatste antwoord

🙂 net een nieuw kunstje geleerd om foto's op te leuken, hier de eerste experimenten op al eerder geplaatste foto's

Bericht 810 van 3.109
laatste antwoord