annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Ja de merels hebben hier ook de kattenbrokjes ontdekt,die ik buiten zet voor een kat die iedere dag mee komt eten .

handtekening
Bericht 71 van 3.109
laatste antwoord

Als de grond bevroren is, kunnen ze geen pieren zoeken, dus dan maar kattenbrokjes.
Och, wat zielig voor je pleegkat.

Lizz

Lizz

Bericht 72 van 3.109
laatste antwoord

Had dus een heel jonge (dunne) regenpier het bestaan in het vogeldrinkbakje terecht te komen! Dan ga je echt geloven dat het pieren (en padden en vissen) kan regenen.

Ja, ik gun merels etc. hun wurmpjes, maar deze lag er ook weer zo zielig bij. (Het lijkt wel of ik steeds boeddistischer word.)

Dus pier met het badwater het perkje ingekieperd. "Jongen, je zoekt het zelf maar uit, maar als ik jou was ging ik NU onder een dor blad zitten graven..."
De slordig gebreide lapjespoes van de buren zat daar vorige week een kwartier lang te turen - niets gevangen en de vogeltjes zaten rondom in de bomen te gniffelen.

Het blijft verheffend zo'n stukje tuin. Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 73 van 3.109
laatste antwoord

mooie sfeertekening, dank je yourquestion
Bericht 74 van 3.109
laatste antwoord

Ik denk toch niet dat merels vegetarier moeten worden van de Boeddhisten :O

Lizz

Lizz

Bericht 75 van 3.109
laatste antwoord

:^O

Jij weer gelijk. Poes wordt het trouwens ook niet.

Maar ik kon het gewoon niet aanzien, zo'n pier open en bloot in (oké, kan de verleiding niet weerstaan) een pierenbadje. Image hosted by Photobucket.com
Bericht 76 van 3.109
laatste antwoord

De andere pleegkat komt binnen eten en gaat daarna een tukje doen op het logeerbed.
Om half 5 komt ze weer naar beneden en gaat weer naar buiten.
Ik denk dat ze thuis er s'morgens uitgegooid wordt en sávonds weer naar binnen mag.
Ik kan er niet achter komen van wie ze is.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 77 van 3.109
laatste antwoord

Haha Annemarie, nou hebben die pieren als eigenschap, dat ze er nogal bloot uitzien. Ik eet ook geen vlees, maar mijn hond wel hoor!

Lizz

Lizz

Bericht 78 van 3.109
laatste antwoord

Wil, die schurken van een pleegpoezen doen dat met oopzet, hoor. Buurpoes heeft een prima poezenluik en best eten, maar ze staat erop door vier (!) tuinen over de manshoge muurtjes naar de straat te gaan en loopt daar hartverscheurend te mauwen tegen mij en m'n twee andere buurvrouwen.
Haar eigen vrouwtje is gewoon thuis, maar daar staat ze niet voor de deur! Kijk niet gek als poes gedurig blijft opzwellen...

Maar ik geef toe, een deeltijdpoes is best leuk. Image hosted by Photobucket.com
Bericht 79 van 3.109
laatste antwoord

Opzwellen vanweges 3 tot 4 maaltijden extra per dag. Image hosted by Photobucket.com
Bericht 80 van 3.109
laatste antwoord